شکایت از مهراد جم برای نفقه+ عکس

12:46 - 1400/11/18
شکایت دنیا جهانبخت از مهراد جم برای نفقه
شکایت-مهراد-جم-برای-نفقه-عکس-

شکایت از مهراد جم برای نفقه+ عکس11

دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. دنیا جهانبخت زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر دنیا جهانبخت در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند. دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد.

اخیرا شایعاتی درباره شکایت دنیا جهانبخت از مهراد جم به خاطر نفقه در فضای مجازی منتشر شد اما دنیا جهانبخت اعلام کرد که به طور قطعی طلاق خود را از مهراد جم گرفته و هیچ شکایت و دادگاهی در این میان صورت نگرفته است.

مهراد جم آرتیست جوان، با انتشار یک قطعه آهنگ و جلب توجه نسل جوان راهی را که دیگر خوانندگان در طی سال ها پیموده اند را یک شبه، پیمود و موفقیت های بسیاری را بدست آورد.

وی در سال 1376 هفدهم مردادماه در آبادان دیده به دنیا گشوده است نا گفته نماند که نام اصلی او محسن سعیدی کیا است و با نام هنری مهراد موزیک هایش را منتشر کرده است که تا راحت تر در یاد همگان بماند.

شکایت از مهراد جم برای نفقه+ عکس16

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

شروع دنیا جهانبخت با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد. او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

شکایت از مهراد جم برای نفقه+ عکس17

مهاجرت دنیا جهانبخت با خانواده به ترکیه

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.