داماد مهران مدیری

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم

11:46 - 1400/11/16
عکسی از شهرزاد مدیری کنار مرد جوانی که به ظن بسیاری شاید داماد مهران مدیری باشد.
عکس-داماد-مهران-مدیری-لو-رفت--جذاب-تر-عروس-

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم7

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است . مهران مدیری سابقه نقش آفرینی و ساخت چندین سریال و فیلم سینمایی را داشته است . مهران مدیری در برنامه دورهمی خوش درخشید .عکس جدیدی از دختر مهران مدیری منتشر شد. مهران مدیری هم داماد دار شد؟

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم8

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند. مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم9

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

درکودکی دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق بنشیند، کتاب هایش را ورق بزند، اسمهایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد. تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند.

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم7

ازدواج و همسر مهران مدیری

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد.

عکس داماد مهران مدیری لو رفت / جذاب تر از عروس خانم + فیلم17