بازی کثیف فرهاد مجیدی لو رفت/ بازی غیر جوانمردانه استقلال+ عکس

10:00 - 1400/11/06
پس از گذشت چند روز ناگهان همه چیز برای فرهاد مجیدی گل و بلبل شد.
بازی-کثیف-فرهاد-مجیدی-لو-رفت-بازی-غیر-جوانمردانه-

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. وی اکنون سرمربی تیم استقلال تهران است. فرهاد مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.[۵]

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد

فصل نوزدهم وقتی دید کلی مصدوم داره و بدون مصدومان کار سختی برابر پارسِ جنوبی جمِ آماده دارد به بهانه کرونا نرفت جم تا مصدوماش برسن فصل بیستم به بهانه کرونا بازیکناشو به تیم ملی نداد تا از آسیب دیدن و مصدومیت و خستگیشون جلوگیری کنه

در حالیکه یحیی با وجود فشردگی بازیاش همه بازیکنای دعوت شده رو به تیم ملی داد و امیری و کمال تو تیم ملی مصدوم شدن و به ترتیب یک ماه و شش ماه از ترکیب پرسپولیس دور بودن

بازی کثیف فرهاد مجیدی لو رفت/ بازی غیر جوانمردانه استقلال+ عکس15 امسال هم با کرونا نمایی از زیر بازی جام حذفی با پیکانِ آماده در رفته و اولین بازی نیم فصل دوم رو هم نمیخواد انجام بده و به بهانه کرونا بازیکناشو هم نمیخواد به تیم ملی بفرسته تا اردوی نیم فصل رو با نفرات کامل و زودتر از بقیه تیما شروع کنه و بعد از جذب بازیکن و تقویت تو نیم فصل، بازیهای عقب افتاده اش رو انجام بده رشید مظاهری امروز اعلام کرد من ۲ بار تست دادم منفی بوده، کرونا ندارم ضمنا اسمم هم تو لیست بازی با پیکان نبوده بازم اسمم رو به عنوان کرونایی رد کردن و بازی رو کنسل کردن! اولش گفتن ۱۵ تا کرونایی داریم بعدش گفتن ۱۷ تا جالبه که اسمی از این افراد نمیبرن فقط عدد میگن بعد دیدن بازم از ۳۵ تا بازیکنی که دارن، ۱۸ تا دیگه می‌مونه... گفتن هر ۳ تا دروازه بان مون کرونا گرفتن!! این سومین باره که فرهاد مجیدی با کرونانمایی از زیر فشار بازی ها خارج میشه ضمنا حالا به بهانه کرونا هیچ بازیکنی به اردوی تیم ملی نمیدن و تمام مدت نیم فصل با تمام بازیکنان تمرین میکنن...

اسامی بازیکنان کرونایی استقلال امروز اعلام شد

محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، سیدحسین حسینی و آرمان رمضانی

بازی کثیف فرهاد مجیدی لو رفت/ بازی غیر جوانمردانه استقلال+ عکس12

لغو استقلال- پیکان، بازی هوادار هم روی هوا!

بازی استقلال پیکان در جام حذفی به دلیل ابتلای اکثریت بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال به کرونا، لغو شد.

این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار بود فردا ساعت 15:30 در استادیوم پاس قوامین برگزار شود اما بنا به درخواست باشگاه استقلال و بر اساس دستورالعمل‌های کرونایی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، برگزار نخواهد شد.

باشگاه استقلال امروز در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد برخی از بازیکنان و هم چنین کادر فنی این تیم مبتلا به کرونا شده اند و نمی توانند تیم را در بازی با پیکان همراهی کنند. به همین دلیل و بر طبق قانون، باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی تعیین کند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

تیم پیکان البته در برابر این خواسته باشگاه استقلال موضع گرفت و خواستار حضور تیم امید استقلال در بازی شده بود اما سازمان لیگ بعد از بررسی مدارک پزشکی ارایه شده از سوی باشگاه استقلال و تطابق آن با قانون، با درخواست این باشگاه موافقت کرد و این بازی فردا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار نخواهد شد.

استقلالی‌ها 17 مورد ابتلا به امیکرون را داشته اند. نکته اینجاست که این مسئله مسابقه هفته آینده آبی‌ها با هوادار را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد چرا که بنابر پروتکل‌ها مبتلایان با امیکرون حداقل باید 5 روز قرنطینه باشند.

گفتنی است، تمرینات استقلال به خاطر شیوع گسترده کرونا در این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

نوری‌فر: از برگزاری بازی با پیکان واهمه‌ای نداشتیم

محمد نوریفر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در صحبت هایی پاسخ سرپرست پیکان را داد.

پس از لغو دیدار استقلال و پیکان به دلیل تعداد زیاد کرونایی های آبی پوشان، خودروسازان نسبت به عدم برگزاری این بازی معترض بودند. سعید دقیقی سرپرست پیکان پس از مصاحبه هایی که روز گذشته با رسانه ها داشت، شب گذشته نیز روی آنتن برنامه فوتبال برتر نسبت به تعویق این بازی اعتراض داشت و ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا را با داستان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کرد. این صحبت ها باعث شد تا معاون ارتباطات استقلال نسبت به گفته های دقیقی واکنش نشان دهد.

محمد نوریفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقا استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد. اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد.

بازی کثیف فرهاد مجیدی لو رفت/ بازی غیر جوانمردانه استقلال+ عکس14

وی ادامه داد: بنابراین واقعا جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود و ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بوده. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.