خواننده معروف قبل و بعد از خالکوبی / تصاویر لو رفته

15:25 - 1400/11/05
تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی تتلو بسیار زیاد است. تتلو به فوتبال علاقه زیادی دارد. تتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند. تتلو تمام بدن خود را تتو کرده است.

تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی تتلو بسیار زیاد است. تتلو به فوتبال علاقه زیادی دارد. تتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند. تتلو تمام بدن خود را تتو کرده است.

تتلو از خوانندگان زیرزمینی ایرانی بود که به خارج از کشور مهاجرت کرد و در آن جا فعالیت خود را ادامه داد. امیر تتلو تمام بدن خود را تتو کرده است و اخیرا عکسی از قبل و بعد از تتوی امیرتتلو در فضای مجازی منتشر شده است.

خواننده معروف قبل و بعد از خالکوبی / تصاویر لو رفته11

تجمعی باورنکردنی برای کنسرت تتلو

یکی دو روز قبل از کنسرت تتلو که راه به راه از خودش و بَندش عکس و فیلم منتشر می کرد به یکباره پیج اینستاگرامش را بست. این رفتار تتلو فقط مخصوص به اینستاگرام نبود و علام کرد که کانال تلگرام خود را هم به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته و دیگر هیچ فعالیتی در اینستاگرام و تلگرام ندارد و فقط در یوتیوب حضور خواهد داشت این کارهای تتلو موجب ترس هواداراش شد و خیلی ها تصور کردند که شاید کنسرت هم برگزار نشود.

این حجم از استقبال باعث تعجب خیلی ها شد چون دو ماهی می شد که تتلو در حال فروش بلیط کنسرتش بود و خیلی ها تصور می کردند که چون هواداران سلطان همه نوجوانانی هستند که بدون مادر و پدر خود نمی توانند از کشور خارج شوند بنابراین استقبال چندانی از این کنسرت نمی شود آن هم در شرایط کرونا، اما به یک باره همه پیش بینی ها غلط از آب درآمد. ازدحام ناشی از فشار جمعیت در ورودی‌های منتهی به سالن اجرای کنسرت امیر تتلو در شهر استانبول در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

پایین کشیدن شلوار تتو در کنسرت و تتو زدن آقای خواننده

ناگفته نماند که حواشی کنسرت تتلو هم کم نبود ، این خواننده دست به اقدامات نامتعارفی در اجرای خود زد. در قسمتی از اجرایش دختری شلوار او را پایین کشید و در قسمتی دیگر از آن در حالی که بر صندلی شاهانه ای نشسته بود و در حال تتو زدن بود آهنگ می خواند. البته رفتار ها نامتعارف و غیر قابل پخش در کنسرت تتلو چیزی نبود که مخاطبان را متعجب کند ، زیرا این رفتار های عجیب را از او بعید نمی دانستند.

این کنسرت با تمام حواشی از درآمد بسیار بالایی را نسیب جیب این خواننده کرد ؛همچنین جمعیت بسیاری که برای دیدن او آمده بودند نیز بسیای از دوربین ها و رسانه ها را به ان جا کشاند و گویی او نقل مجلس و تعریفات شده بود.

چرا تتلو در اینستاگرام دنبال کننده زیادی دارد؟

خواننده معروف قبل و بعد از خالکوبی / تصاویر لو رفته13

محمد رهبری در ایرنا نوشت: این روزها افراد زیادی، خصوصا از قشر دانشگاهی و تحصیل‌کرده، دیده می‌شوندکه با رویکردی انتقادی از امیر تتلو صحبت می‌کنند. آن‌ها عمدتا تتلو و طرفدارانش را فردی مبتذل می‌دانند و گاهی تمسخرش می‌کنند، گاهی از او متنفر هستند و گاهی او را نادیده می‌گیرند.

اما واقعیتی که در بیرون از ذهنیت این افراد جریان دارد این است که تتلو هست و طرفداران زیادی دارد؛ مطابق با داده‌کاوی‌ها او ۲۱مین صفحه پرفالوئر اینستاگرام در میان صفحات ایرانی رو دارد و در چند روز اخیر و پس از شکستن رکورد لایو اینستاگرامی، بیش از ۸۰۰هزار فالوئر جدید پیدا کرده و حالا بیشتر از ۴ میلیون فالوئر اینستاگرامی دارد.

تعداد زیاد حامیان تتلو، نشانه‌ای از تغییر فرهنگ جامعه است. البته این تغییر اتفاق جدیدی نیست و چند سالی هست که نشانه‌های تغییر فرهنگی جامعه نمایان شده. اما کسانی که در «اتاق پژواک» خود گرفتارند و محیط بیرون خود را نمی‌بینند، مدام از خبر استقبال عمومی از تتلو، شگفت‌زده شده و می‌پرسند: «مگر ممکنه چنین کسی این قدر طرفدار داشته باشه؟» و سپس سریعا نتیجه می‌گیرند که جامعه دچار ابتذال شده است.

اما جامعه دچار ابتذال نیست. توسعه تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، باعث شده جامعه ایران متکثر شده و دیگر سلایق و علایق مردم را تحت یک چارچوب و قالب از پیش‌تعیین‌شده نتوان دسته‌بندی کرد. اما باز هم یک سوال مهم باقی می‌ماند. چرا از بین این همه آدم، تتلو با ویژگی‌های خاصش این قدر محبوب شده است؟

عباس کاظمی در کتاب امر روزمره در جامعه پساانقلابی، در مورد «تولد اخلاق مصرفی» در طبقه متوسط صحبت می‌کند و می‌گوید: «مصرف در جوامعی که هنوز برم بنای شباهت‌پذیری سنتی یا ایدئولوژیک استوارند، زمینه تفرد و تفاوت را ایجاد می‌کند…

در جامعه ایران هر قدر مصرف بین مردم گسترش یافت، آن‌ها متفرق و متنوع شدند». معنای این حرف چیست؟ یعنی این که با گسترش «اخلاق مصرفی» در میان ما طبقه متوسط، تنوع و تفاوت بین آن‌ها بیشتر شده است. اما باز هم چرا تتلو این قدر محبوب است؟

کاظمی می‌نویسد: «مصرف نقش دوگانه‌ای بازی می‌کند. ابتدا فرد را متفاوت از وضعیت گذشته می‌کند، سپس گونه‌های جدید زیستن را برای او ممکن می‌نماید، زمینه‌های ارتباطی جدیدی برای او فراهم می‌آورد، سبک زندگی و هویت جدیدی برای فرد ایجاد می‌کند و در نهایت طبقه متوسط جدید تقویت می‌شود». ربط این صحبت‌ها به تتلو چیست؟

خواننده معروف قبل و بعد از خالکوبی / تصاویر لو رفته3

تتلو شاید نمادی باشد از امکانِ داشتن سبک زندگی متفاوت در یک جامعه ایدئولوژیک. برای کسی که به دنبال سبک زندگی جدید است و سبک زندگی ایدئولوژیک را نمی‌پذیرد، تتلو جذابیت دارد چون نماد آشکاری از نافرمانی از این سبک زندگی است و شاید یکی از دلایل استقبال اینستاگرامی‌ها از او، در کنار سایر دلایل فرهنگی و اجتماعی همین باشد.

نکته آخر آن که «اخلاق مصرف»، در خیلی از مردم طبقه متوسط وجود دارد فقط نمود متفاوتی دارد. اینستاگرام، آن طور که عباس کاظمی می‌گوید، محیطی هست که «مصرف تظاهری» طبقه متوسط را نشان داده که گاهی در قالب نمایش سرمایه‌های فرهنگی بروز پیدا می‌کند- کاری که نگارنده و خوانندگان این یادداشت نیز ممکن است انجام دهند. لذا تجلی اخلاق مصرف فقط در میان حامیان تتلو نیست بلکه در افراد متفاوت دیگری نیز می‌تواند نمود پیدا کند.