لایو جنجالی خواننده معروف با رونالدو در اینستاگرام/ دوستی خواننده معروف و رونالدو + فیلم

14:20 - 1400/11/05
لایو جنجالی تتلو با رونالدو در اینستاگرام
لایو-جنجالی-تتلو-رونالدو-اینستاگرام-دوستی-تتلو-رونالدو--فیلم-

لایو جنجالی خواننده معروف با رونالدو در اینستاگرام/ دوستی خواننده معروف و رونالدو + فیلم12 بیوگرافی امیر تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.

امیر تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد.

خانواده امیر تتلو

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

ازدواج امیر تتلو

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

آغاز فعالیت موسیقی تتلو

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلو در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

ماجرای بازداشت خواهر تتلو

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصودلو خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا گرفتن خواهرش اظهار نگرانی کرد.

واکنش تتلو به بازداشت خواهرش

گفتنی است بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود خبر داده بود نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شده است.

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد وضعیت زنان خوانده بود. البته مشخص نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست.