فیلم تحقیر امیر مقاره خواننده و بازیگر سریال جزیزه توسط خانم بازیگر+ عکس

15:29 - 1400/10/30
شادی مختاری بازیگر معروف سریال جزیره گفت امیر مقاره را نمیشناخت
فیلم-تحقیر-امیر-مقاره-خواننده-

فیلم تحقیر امیر مقاره خواننده و بازیگر سریال جزیزه توسط خانم بازیگر+ عکس13

امیر مقاره بازیگر و خواننده معروف گروه ماکان است . امیر مقاره در سریال جزیره ایفای نقش کرده است . امیر مقاره در سریال های زیادی بازی نکرده است . شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره گفت که امیر مقاره را نمی شناخته است و بعد از سریال جزیره امیر مقاره را می بینید .

فیلم تحقیر امیر مقاره خواننده و بازیگر سریال جزیزه توسط خانم بازیگر+ عکس7

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

ازدواج و همسر امیر مقاره!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

فیلم تحقیر امیر مقاره خواننده و بازیگر سریال جزیزه توسط خانم بازیگر+ عکس18

امیر مقاره خواننده ماکان بند در دورهمی

گروه موسیقی ماکان بند در اولین حضور خود در تلویزیون، پنج شنبه 26 بهمن مهمان برنامه دورهمی بودند.

آلبوم های امیر مقاره ماکان بند

دیوونه بازی (31 مرداد 1396) که شامل 12 ترانه است:

هر بار این درو

یه لحظه نگام کن

هر بار این درو