مینا وحید

مانتو حاشیه ساز مینا وحید / تصاویر عجیب غریب

00:22 - 1400/10/30
مینا وحید بازیگر شناخته شده و با سابقه ایرانی می باشد که به تازگی در سریال شبکه خانگی "جزیره" ایفای نقش نیز داشته است و قبل از ان هم در افرا دیده و معروف شد.

مینا وحید بازیگر شناخته شده و با سابقه ایرانی می باشد که به تازگی در سریال شبکه خانگی "جزیره" ایفای نقش نیز داشته است و قبل از ان هم در افرا دیده و معروف شد.

البته که مینا وحید در کل کارنامه کاری خوبی دارد اما هنوز هم آنقدر که باید به شهرت نرسیده تا اینکه آخر هم با حاشیه هایی که به وجود اورد معروف شد. مینا وحید از هنرمندانی است که اصلا علاقه ای به حجاب ندارد و همیشه هم با استایل هایی ناجور در مراسمات حاضر میشود.

در ادامه یکی از تصاویر مینا وحید را مشاهده می کنید که مانتوی باز و یقه باز ترش سوژه کاربران قرار گرفت نظراتی نامتعارف با الفاظ رکیک دادند.

مانتو حاشیه ساز مینا وحید / تصاویر عجیب غریب19

مانتو حاشیه ساز مینا وحید / تصاویر عجیب غریب15

مانتو حاشیه ساز مینا وحید / تصاویر عجیب غریب2

از دیگر حواشی و پوشش نامتعارف مینا وحید میتوان به همین چند وقت پیش اشاره کرد که به کنسرت ماکان بند رفت. خانم بازیگر در کنسرت نم تنه تنش بود و مانتویی مثل همیشه جلوباز! وی بعد از اینکه با حالتی مست میکروفون رو بهش میدن یه حرفایی میزنه و موقع پاین اومدن از رو سن میپره و نیم تنه تا کجا بالا میره.

البته که این ویدیو تا چند روزی حسابی وایرال شد و آبروی این بازیگر جوان رفت اما بعد از ین ماجرا هم امیر مقاره خواننده ماکان بند پشت مینا وحید زد تا مشکلی برای گروه و کارش پیش نیاید!

Play Video

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی همبازی بود. او در سریال معروف شهرزاد هم بازی کرد.

مانتو حاشیه ساز مینا وحید / تصاویر عجیب غریب2

مینا وحید در سریال خوش ساخت شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که غوغایی را در شبکه پخش خانگی ایجاد کرده است ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی بود.