دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت ازدواج کرد + تصویر لورفته

23:54 - 1400/10/29
دنیا جهانبخت با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد

دنیا جهانبخت با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد

دنیا جهانبخت استوری جدیدی را از خودش منتشر کرد که مرد غریبه ای را در خانه اش نشان می داد!

دنیا جهانبخت اخیراً استوری ای را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن مردی در خانه او است. به گفته او این مرد آرایشگر خصوصی اوست و برای ویدئو هایش ، موهای او را درست می کند.

دنیا جهانبخت ازدواج کرد + تصویر لورفته12

دنیا جهانبخت سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد

او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت

دنیا جهانبخت ازدواج کرد + تصویر لورفته1

در حال حاضر پدرش فوت کرده و مادرش در قید حیات است. دنیا جهانبخت در مصاحبه ای گفته بود که مادرش را قهرمان زندگی اش می کند.

فعالیت خود را در فضای مجازی از سال ها پیش و زمانی که فیسبوک میان ایرانی ها بسیار محبوب بود، آغاز می کند و طولی نمی کشد که صفحه فیسبوک اش دنبال کنندگان زیادی به دست می آورد. در آن زمان فعالیت خاصی نداشته و تنها عکس هایی مدلینگ طور را در صفحه اش منتشر می کرد.

دنیا جهانبخت عاشق ساسی مانکن می شود:

در واقع اگر بخواهیم نگاهی کلی به زندگی دنیا جهانبخت بیاندازیم، می توان حواشی زیادی را در زندگی او نام برد اما اولین حاشیه ای که خود او برای خودش درست کرد و از این طریق توانست به شهرت برسد، ماجرای مربوط به عاشق ساسی مانکن شدن اش بود.

او که در ابتدا عکس هایی را در صفحه اش پست کرد و نسبت به ساسی ابراز علاقه کرد و بعد از عدم توجه ساسی به دنیا جهانبخت، دنیا کلیپی را در فضای مجازی منتشر کرد که بازدید میلیونی گرفت و دنبال کنندگان صحفه اش نیز برای اولین بار به عدد بالای یک میلیون رسید.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و خانم دیگری به نام طلا گلزار که یک ایرانی ساکن دبی است، به ساسی مانکن ابراز علاقه می کند و وقتی خبر این ابراز علاقه به گوش دنیا جهانبخت می رسد، خود او با دنبال کنندگان اش به صفحه طلا گلزار حمله می کنند و مدتی تیتر رسانه های مجازی و مکتوب مانند روزنامه ها را نیز از آن خود می کند و به طور عجیبی به شهرت زیادی دست می یابد.

دنیا جهانبخت ازدواج کرد + تصویر لورفته13

در نهایت ماجرای این عاشقی پس از فرستادن یک دست گل از سوی ساسی مانکن برای دنیا ختم می شود و بعد ها دنیا این لحظه گل فرستادن توسط ساسی مانکن را بهترین لحظه زندگی اش می داند.

رابطه های متعدد با افراد مختلف:

پس ساکت شدن جنجالی عاشقی اش با ساسی مانکن، عکسی از خود با مردی در فضای مجازی منتشر کرد که به صورت نیم رخ بود و دقیق مشخص نبود که با چه کسی عکس گرفته اما برخی شایعات مطرح بود که آن مرد که به صورت نیم رخ در عکس حضور دارد، پسر برایان اعتماد، وکیل و تاجر بین المللی می باشد، البته خود دنیا جهانبخت چنین شایعه ای را تکذیب کرده است.

در ادامه روابط بدون چارچوب دنیا جهانبخت، در سال ۹۸ با امیر تتلو وارد رابطه می شود و با حواشی که در این اتفاق شکل می دهد، به تعداد فالوور بیشتری دست می یابد.

پس از تتلو با فرد دیگری معروف به مونتیوگو وارد رابطه می شود و پس از آن با مهراد جم در ترکیه ازدواج می کند و پس از مهراد جم تا کنون که با فرد دیگری وارد رابطه نشده است.

علاقه مندی های دنیا جهانبخت:

دنیا جهابخت می گوید که آدم شکمویی است و اگر حس و حال اش را داشته باشد، آشپزی می کند و در بین غذاهای ایرانی به قورمه سبزی و فسنجون بسیار علاقه مند است.

دنیا جهانبخت ازدواج کرد + تصویر لورفته13

در زمینه ورزش نیز به فوتبال علاقه مند هستم و استقلال و بارسلونا تیم های مورد علاقه ام می باشند.