راز پنهانکاری عجیب گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از وجود دو فرزندان خود+ عکس

02:11 - 1400/10/27
چند روزی از انتشار تصویر هامون، پسر دورگه ی ساعد سهیلی و گلوریا هاردی نگذشته است که حالا اخباری در مورد فرزند دوم این زوج هنرمند به گوش میرسد.
راز-پنهانکاری-عجیب-گلوریا-هاردی-ساعد-سهیلی-وجود-

راز پنهانکاری عجیب گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از وجود دو فرزندان خود+ عکس 3

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی بجز هامون فرزندی دارند؟

پس از انتشار تصویر هامون، پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی، که به قول بعضی ها خیلی دیر هم منتشر شد، حالا شایعاتی مبنی برای دو فرزنده بودن این زوج معروف بازیگر در گوشه کنار فضای مجازی به چشم می خورد.

برخی از صاحبان اکانت اینستاگرام و وب سایتها پس از فاش شدن وجود فرزند 4 ساله در زندگی مشترک ساعد سهیلی و همسر خارجی اش، حالا میگویند این پسر تنها فرزند آنها نیست و پای فرزند دومی نیز در میان است، فرزند دومی که به زودی عکس او هم منتشر خواهد شد.

این گفته ها تا این لحظه شایعاتی بیش نیست و هیچ تصویر رسمی و مطمئنی برای اثبات حضور فرزند دوم این خانواده منتشر نشده است پس در حال حاضر ساعد و گلوریا تنها یک فرزند پسر دورگه به نام هامون دارند و او تنها فرزند این زوج معروف است.

راز پنهانکاری عجیب گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از وجود دو فرزندان خود+ عکس 7

ساعت سهیلی و همسرش گلوریا هاردی/ عکس از ساقی بلیغ

مختصر بیوگرافی گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی، درتایخ 11 بهمن دهه 60 از مادری ایرانی و پدری فرانسوی در بودرو یکی از شهر های فرانسه متولد شد. در مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی تحصیل کرد و فارغ‌التحصیل شد. گلوریا پس از آشنایی و ازدواج با ساعد سهیلی کلاس های بازیگری را در ایران گذارنده و وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.

ساعد سهیلی، همسر گلوریا هاردی در تاریخ 30 بهمن 1366 در مشهد متولد شد و به دلیل شغل پدرش به بازیگری علاقه مند گشت. ساعد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

ثمره ازدواج این دو چهره ی محبوب و مشهور، پسری است به نام هامون که به یکباره رونمایی شده و خیلی سریع در فضای مجازی صاحب هزاران دنبال کننده شد.

راز پنهانکاری عجیب گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از وجود دو فرزندان خود+ عکس 13