همسر سپهر حیدری با این فیلم کولاک کرد! / فیلمی باورنکردنی

18:49 - 1400/10/25
اخیرا فیلمی از آرام جوینده ، همسر سپهر حیدری در باشگاه ورزشی اختصاصی اش منتشر شده است.
همسر-سپهر-حیدری-

 همسر سپهر حیدری با این فیلم کولاک کرد! / فیلمی باورنکردنی 2

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد. همسر سپهر حیدری فیلم های بسیاری را در فضای مجازی منتشر می کند. همسر سپهر حیدری معروفیت زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است.

،سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با انتشار عکسی در اینستاگرامش از ملکه اش رونمایی کرد و قربان صدقه اش رفت.

 همسر سپهر حیدری با این فیلم کولاک کرد! / فیلمی باورنکردنی 9

سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.او در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده و گل قهرمانی سپهر حیدری برای پرسپولیس در بازی پایانی با سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. این مدافع که موفق شد گل قهرمانی پرسپولیس را در دقیقه 96 دیدار با سپاهان در خردادماه سال 87 به ثمر برساند آخرین بار با پیراهن ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت.

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد.

آنها در بهمن ماه سال 1396 صاحب یک پسر به نام دیاکو شدند.

فعالیت ورزشی سپهر حیدری

او در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال 1390 به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال 1391 به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب آهن بازگشت.

 همسر سپهر حیدری با این فیلم کولاک کرد! / فیلمی باورنکردنی 1