امید عالیشاه

همسر جذاب و لاکچری امید عالیشاه / تصاویر دو نفره

11:40 - 1400/10/25
امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که اهل ساری می باشد در مطب دندانپزشکی دکتر مهسا فرید حضور پیدا نمود که عکس ها و مصاحبه ی او منتشر شد.
همسر-جذاب-لاکچری-امید-عالیشاه--

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که اهل ساری می باشد در مطب دندانپزشکی دکتر مهسا فرید حضور پیدا نمود که عکس ها و مصاحبه ی او منتشر شد.

همسر جذاب و لاکچری امید عالیشاه / تصاویر دو نفره19

در این روزهای بی فوتبال چه می کنی؟

برای ما فوتبالیست ها روزهای سختی است. البته برای همه مردم این روزها خیلی سخت است، این روزها در خانه تمرین می کنم چرا که خیلی نمی شود به خیابان رفت، خود من به صورت اختصاصی تمریناتم را انجام می دهم تا از شرایط خوب بدنی خارج نشوم.

  • با وجود توصیه های زیاد اما باز هم برخی از مردم در این روزها راهی شمال کشور شده اند. به عنوان یک بازیکن شمالی چه صحبتی برای مردم داری؟

  • همسر جذاب و لاکچری امید عالیشاه / تصاویر دو نفره12

ببینید به هر حال سفر به شمال همیشه برای مردم یادآور خاطرات خوب بوده است، هر زمان که مردم خسته می شدند راهی شمال می شدند و ما هم همیشه کاملا پذیرای این عزیزان بودیم اما الان شرایط واقعا خوب نیست. الان وضعیت شمال کشور مثل یک بمب ساعتی است و هر زمان امکان دارد که این بمب منفجر شود، وضعیت شهرهای شمالی الان اصلا خوب نیست، خود مردم باید این شرایط را درک کنند چرا که اگر هم مریض نباشند شاید در سفر دچار بیماری شوند. الان وضعیت بیمارستان ها تخت هم کم دارند، آغوش مردم شمال کشور همیشه به روی مردم باز بوده و با گذر از این شرایط باز هم پذیرای عزیزان هموطن خواهیم بود اما الان به شمال کشور نیایند و اجازه دهند که این شرایط سخت بگذرد.

  • درباره ویروس کرونا و راههای پیشگیری از آن چقدر اطلاعات داری؟

تا جایی که می دانم با رعایت نظافت شخصی می توان از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد، البته بهتر است که مردم از ویتامین هم استفاده کنند و همچنین سیستم ایمنی بدن را بالا ببرند تا دچار این بیماری نشوند. مطمئنا همه مردم این شرایط را رعایت می کنند اما برخی هم هستند که این شرایط سخت را درک نکرده اند، این بیماری نه آن قدر ترسناک است که از آن بترسیم و نه باید خیلی نسبت به آن بی تفاوت بود.

  • هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا بازی های لیگ برتر هر چه سریعتر آغاز شود تا چهارمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرند.

قطعا ما هم خیلی دلتنگ فوتبال هستیم و امیدوارم همه چیز دوباره به شرایط عادی برگردد تا تمرینات و بازی های ما هم آغاز شود، امیدوارم بتوانیم چهارمین قهرمانیمتوالی را در کنار هواداران جشن بگیریم چرا که فوتبال بدون هواداران معنی ندارد.