رامین رضاییان

رامین رضاییان از دست رفت / تصاویر باورنکردنی رامین رضاییان

21:04 - 1400/10/23
رامین رضاییان در آستانه جدایی از تیم خود قرار دارد. رسانه قطری از تصمیم باشگاه السیلیه برای تغییرات گسترده در لیست لژیونرهایش در زمستان خبر داد.

به گزارش گل کوچیک رامین رضاییان در آستانه جدایی از تیم خود قرار دارد. رسانه قطری از تصمیم باشگاه السیلیه برای تغییرات گسترده در لیست لژیونرهایش در زمستان خبر داد.

نشریه «الشرق» قطر در گزارشی به اوضاع بد این تیم با 5 امتیاز در نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر پرداخت که قعرنشین جدول است.

این رسانه قطری نوشت: سران باشگاه السیلیه به دلیل عملکرد بد تیم در نیم فصل اول و قرار گرفتن در قعر جدول لیگ می خواهند تغییراتی اساسی در لیست لژیونرها در زمستان انجام دهند.

مسئولان السیلیه به فکر تجدیدقوا در لیست لژیونرها در ژانویه هستند تا در نیم فصل دوم لیگ ستارگان بتوانند با کسب نتایج بهتر جایگاه بالاتری در لیگ داشته باشند.

از بارزترین لژیونرهای السیلیه که شانس اول خروج از تیم است اداما مهاجم نروژی است. او به دلیل عملکرد ضعیفش کاندیدای اول خروج است.

رامین رضاییان مدافع ایرانی در این فصل برای السیلیه بازی می کند. وضعیت بد این تیم باعث شده تا جایگاه این لژیونر ایرانی در السیلیه متزلزل شود و این بازیکن نیز می تواند کاندیدای خروج باشد.

رامین رضاییان ستاره السیلیه روز گذشته هم با انتشار استوری، از علاقه اش به باشگاه پرسپولیس گفت.

رامین رضاییان از دست رفت / تصاویر باورنکردنی رامین رضاییان15

وضعیت اسفناک مهدی طارمی و رامین رضاییان+عکس

این عکس از آن جهت سوژه شده است که خیلی از کاربرها عنوان داشته اند فوتبالیست های ایرانی نباید در کشورهای عربی اینگونه زندگی مجردی اسفناکی داشته باشند و بهتر است راه بهتری برای زندگی شان پیدا کنند.

رامین رضاییان از دست رفت / تصاویر باورنکردنی رامین رضاییان18

این عکس از آن جهت سوژه شده است که خیلی از کاربرها عنوان داشته اند فوتبالیست های ایرانی نباید در کشورهای عربی اینگونه زندگی مجردی اسفناکی داشته باشند و بهتر است راه بهتری برای زندگی شان پیدا کنند.

مهدی طارمی بازیکن مطرح ایرانی است. مهدی طارمی بازی فوتبال خود را در بوشهر آغاز کرده است و مهدی طارمی در پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر رسید و مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر نیز بود. اکنون مهدی طارمی در پورتو بازی می کند

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

سانسور وحشتناک رامین رضاییان

رامین رضاییان، مدافع ایرانی تیم السیلیه قطر چند روز قبل ویدیویی از خودش در حال پیانو زدن منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

رامین رضاییان از دست رفت / تصاویر باورنکردنی رامین رضاییان0

صداوسیما در اقدامی عجیب به سانسور رامین رضاییان پرداخته است. رامین رضاییان، مدافع ایرانی تیم السیلیه قطر چند روز قبل ویدیویی از خودش در حال پیانو زدن منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت. یکی از این واکنش‌ها مربوط به برنامه فوتبال ۱۲۰ و ابوطالب حسینی بود که در بخش فان این هفته با ستاره سابق تیم ملی شوخی کردند.

نکته عجیب در آیتم پخش‌ شده در خصوص رضاییان این بود که ارگی که رامین پشت آن نشسته سانسور شده بود. عجیب‌تر آنکه در زمان بازپخش برنامه حتی شوخی ابوطالب با همایون شجریان هم حذف شد و صداوسیمایی‌ها با زوم کردن تصویر شلوارک رامین رضاییان را هم سانسور کردند.