مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها

20:15 - 1400/10/21
اشکان خطیبی بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود با ژست عجیب در کنار ساحل منتشر کرد گفته می شود او با آناهیتا درگاهی اختلاف دارد و در حال طلاق از هم هستند.
مطلقه-شدن-دوباره-عروس-سابق-علی-پروین-اشکان-دیگر-آناهیتا-را-نمیخواهد-

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها20

اشکان خطیبی بازیگر ایرانی است اشکان خطیبی در زمینه خوانندگی هم فعالیت دارد اشکان خطیبی با بازی در سریال خاتون بار دیگر به اوج شهرت خود رسید اشکان خطیبی در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است اشکان خطیبی به تازگ آهنگ جدیدش را منتشر کرده است

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها11

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها18

اجرای مسابقه پنج ستاره توسط اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان با اجرای یک مسابقه به تلویزیون بازمیگردد. این بازیگر جوان که دستی در خوانندگی دارد در برنامه خندوانه آهنگی را اجرا کرد و حالا بعد از گذشت چند ماه اجرای مسابقه پنج ستاره را برعهده دارد.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها9

پس از اعلام تولید مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» در شبکه پنج و با نزدیک شدن به پخش این برنامه، مجری آن نیز مشخص شد.

اشکان خطیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها ضبط مسابقه «پنج ستاره» را آغاز کرده است و این مسابقه به زودی روی آنتن خواهد رفت.پروژه «پنج ستاره» در چارچوب یک برنامه مسابقه - بازی است که عموم مردم با شرکت در آن شانس خود را برای میلیونر شدن آزمایش می کنند.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها2

جدایی اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

مدتی است که خبر جدایی اشکان خطیبی و همسرش در فضای مجازی پخش شده است با پیگیری های خبرنگار سایت خانه فوتبال مشخص شد خوشبختانه این زوج هنرمند و دوست داشتنی همچنان با هم هستند و خبر جدایی آن ها شایعه ای بیش نسیت

اشکان خطیبی و سابقه اجرا در تلویزیون

اشکان خطیبی از سال 78 به عنوان بازیگر در تلویزیون و سینما فعالیت می کرد اما سال 85 با بازی در نقش اول سریال «از نفس افتاده»، به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تبدیل شد. بلافاصله بعد از بازی در این سریال به عنوان مجری در «خانه ای با طرح نو» حضور پیدا کرد.

اشکان خطیبی بازیگر و مجری تلویزیون

اجرای دو نفره اش با رامبد جوان خیلی مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا جوان، سر مجموعه «گپ»، باز هم از او دعوت به همکاری کند.برنامه بهارستان ویژه نوروز 93 یکی دیگر از کارهای اجرایی اشکان خطیبی محسوب میشود.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها11

درباره اشکان خطیبی بیشتر بدانید

اشکان خطیبی اولین عضو یک خانواده ۵ نفری است – به جز او یک دختر و یک پسر دیگر در این خانواده متولد شده اند.اشکان خطیبی اهل تئاتر است و با رامبد جوان رفاقت دیرینه دارد.

در سال ۷۹ یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولو داشته است که راک ایرانی می زدند اما به قول خودش بعدا همه شان جداشدند و رفتند سمت زندگی خودشان – وی پیانو , گیتار و گاهی هم ساز دهنی می زند.

عمه اشکان خطیبی به عنوان اولین زن سبک قهوه خانه ای در ایران به فعالیت پرداخته است. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایشنامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند. به بهانه رستوران لاکچری اشکان خطیبی درباره او بیشتر صحبت می کنیم.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها12

چند نکته در مورد اشکان خطیبی :

بسیار دست به جیب و ولخرج است – اصلا نمی گذارد به خودش بد بگذرد. از پرسپولیسی های دو آتشه است. کل زندگی اش را آبی می بیند – در زندگی علاقه زیادی به رنگ آبی دارد.

اهل فوتبال است و در تلویزیون فقط به سراغ فوتبال می رود مخصوصا لیگ های انگلیس – اسپانیا و ایتالیا

مدتهاست تنها زندگی می کند – تنهایی از او یک آشپز حرفه ای ساخته به قول اطرافیانش دستپختش حرف ندارد.اعتماد به نفس بالایی دارد و خدا و عبادت را در هر شرایط زمانی از یاد نمی برد.

از بین فصل ها علاقه فراوانی به فصل پاییز دارد.از مار می ترسد و علاقه فراوانی به ارتفاع و بلندی دارد – او پرواز در اوج را رویایی می داند.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها19

اشکان خطیبی و هنرجویانش به صحنه برمی‌گردند

دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به کارگردانی اشکان خطیبی از ۱۴ بهمن روی صحنه می‌روند.

دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانی اشکان خطیبی که اسفند ۹۸ همزمان با اولین دوره تعطیلی ناشی از شیوع کرونا متوقف شدند، اجرای خود را از ۱۴ بهمن آغاز خواهند کرد.

«پزشک نازنین» براساس نمایشنامه‌ نیل سایمون، با ترجمه شهرام زرگر و طراحی و کارگردانی اشکان خطیبی برای سومین بار است که توسط او و هنرجویانش روی صحنه می‌رود. همچنین «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» براساسِ نمایشنامه‌هایی از مایکل فرین با ترجمه شهرام زرگر به نویسندگی مشترک اشکان خطیبی و امید سهرابی، با طراحی و کارگردانی خطیبی برای بار دوم است که با هنرجویان او روی صحنه خواهد رفت.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها11

آهنگ جدید اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر، خواننده و مجری، جدیدترین اثر خود در عرصه موسیقی را با بازخوانی قطعه «می‌گریزی» از لقمان ادهمی، به همراه موزیک ویدیو منتشر کرد.

آهنگسازی و ترانه این قطعه برای لقمان ادهمی است که سال‌ها پیش این قطعه را با نام «پابند» ساخته بود. امیر عظیمی قطعه «می‌گریزی» را تنظیم کرده و اشکان خطیبی با همخوانی غزل سهرابی، این قطعه را اجرا کرده است.

اشکان خطیبی در صفحه شخصی خود درباره این قطعه نوشت: «جرقه بازاجرای این ترانه، چند ماه پیش و در پی تلخی ناگوار از دست دادن یک به یک یاران و بزرگان و همکاران‌مان در این دو سال سخت، زده شد.

هر کدام که پر کشیدند یا بار سفر بستند، تکه‌ای از ما را با خودشان بردند. حالا ما مانده‌ایم و تکه‌هایی که جایشان دیگر پر نمی‌شود. موزیک ویدیو این قطعه، حاصل تلاش یک گروه ۴۰ نفره و ثبت برداشت‌های بی‌شمار است. امید که مقبول افتد.»

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها19

در قسمتی از ترانه این قطعه آمده است:

حالا که پابند تو هستم می گریزی

پابند لبخند تو هستم می گریزی

با خنده هایت زندگی می آفرینی

تا دیدمت فهمیدم این را آخرینی

اشکان خطیبی که در حال حاضر در سریال «خاتون» نقش آفرینی می‌کند، خواننده گروه «ترافیک» است. انتشار اولین آلبوم این گروه در سال ۹۱، که همنام با این گروه موسیقایی بود، مورد توجه اهالی و دوستداران موسیقی قرار گرفت. این هنرمند در ادامه قطعه‌هایی چون، «امسال سال ماست»، «گریه کن دختر»، «دستتو بده من»، «روزای سخت» و «پرده نقره‌ای» را منتشر کرد.

مطلقه شدن دوباره عروس سابق علی پروین/ اشکان دیگر آناهیتا را نمیخواهد + عکس ها9