مهدی پاکدل | رعنا آزادی ور

طلاق مهدی پاکدل از همسر دومش / ماجرای جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

10:38 - 1400/10/17
خبر جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی منتشر شده است .اما تا این لحظه خبر جدایی این دو بازیگر مطرح تنها در حد حدس و گمان است و به صورت علنی این موضوع اعلام نشده است.
طلاق-مهدی-پاکدل-همسر-دومش--ماجرای-جدایی-مهدی-

خبر جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی منتشر شده است .اما تا این لحظه خبر جدایی این دو بازیگر مطرح تنها در حد حدس و گمان است و به صورت علنی این موضوع اعلام نشده است.بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد! مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.مهدی پاکدل با بازی در سریال ستایش شهرت یافت .مهدی پاکدل در جشن حافظ به همراه رعنا آزادی ور نیامده بود و این موضوع باعث شد حواشی زیادی در پی داشته باشد و کاربران فضای مجازی بر این اعتقادند که این زوج هنرمند از هم جدا شده اند.

بیوگرافی مهدی پاکدل

طلاق مهدی پاکدل از همسر دومش / ماجرای جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور18

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند.