متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟

00:53 - 1400/10/16
احتمالا شماهم در اطراف خود افراد بسیار سخت گیر دیده اید که همه مسائل را جدی می گیرند، جالب است بدانید که میزان جدی بودن شما به ماه تولدتان بر می گردد.
متولدین-کدوم-ماه-کسی-

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟3

تفاوت میزان جدیت در متولدین ماههای مختلف

احتمالا افرادی را دور و بر خودتان دیده اید که خیلی مسائل مختلف زندگی را جدی می گیرند. از آن طرف افراد دیگری را هم دیده ‌اید که نسبت به هر چیزی بی خیال هستند و کاملاً راحت زندگی می‌ کنند. در این قسمت از قصد داریم که طبق طالع بینی به شما معرفی کنیم؛ افراد کدام ماه جدیت بیشتری دارند.

آبان

آبان ماهی ها خیلی به کار دقت می‌ کنند و تمرکز خود را روی بیزینس قرار می دهند. خیلی به دنبال خوش گذرانی نیستند و جدی رفتار می کنند. شاید از آن ها بترسید اما درونا مهربان هستند، فقط باید زمان زیادی را صرف کار کردن کنند و از این بابت جدی به نظر می رسند. آن ها حتی لحظه هایی هم که در کنار شما هستند و می خواهند خوشگذرانی کنند، باز هم به نوعی جدیت درونی دارند که حتما متوجه آن شده اید.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟17

دی

این افراد دوست داشتنی هستند و می خواهند که چیز های زیادی را تجربه کنند اما از آن جایی که منطقی فکر می‌ کنند، به خاطر همین جدی به نظر می‌ رسند. آن ها به دنبال انجام کار های بیهوده نیستند. برای هر کاری یک دلیل دارند؛ حتی زمانی که فیلم کمدی هم نگاه می‌ کنند به این قضیه فکر می‌ کنند و شاید از دیدن فیلم کمدی گریه‌ شان هم بگیرد، زیرا معنای عمقی آن را می‌ بینند و به طور کل افراد جدی محسوب می شوند.

شهریور

شهریور ماهی ها به دنبال تجزیه تحلیل زیاد هستند‌ و هر چیزی را در ذهن خودشان موشکافی می‌ کنند. شاید این مسئله باعث شود که فشار زیادی را متحمل شوند. به طور کل شهریور ماهی ها جدیت بالایی دارند، زندگی را شوخی نمی‌ گیرند و می‌دانند که باید برای آن تلاش کنند‌.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟11

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها جدی هستند. آن ها اگر با کسی جر و بحث شان شود، خیلی زود و خیلی خوب برای مبارزه با او برنامه ‌ریزی می‌ کنند؛ اما برای خوش گذرانی برنامه‌ ریزی خاصی ندارند. معمولاً مسائل را جدی می‌ گیرند و دغدغه‌ های زیادی دارند و همین باعث می شود که خیلی به فکر خوش گذرانی نباشند.

مرداد

مرداد ماهی ها چیز هایی را جدی می گیرند که شاید خیلی اهمیت نداشته باشد. درست است که جزء افراد جدی محسوب می شوند اما خودشان را بیشتر در امور حاشیه‌ای درگیر می‌ کنند. از طرفی برای چیز های مهم، به عنوان مثال یادگیری مهارت های جدید در آینده برنامه ریزی و سرمایه گذاری می‌ کنند و به همین دلیل به مسائل جدی نگاه می‌ کنند.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟10

تیر

تیر ماهی ها تقریباً میانه رو هستند و بعضی از مسائل را خیلی جدی می گیرند اما بعضی از کار ها را در نهایت شوخی و تفریح به انجام می رسانند. به عنوان مثال زمانی که دوست شان با ماشینش تصادف کند، همه چیز را جدی می گیرند، حتی ممکن است به او استرس هم بدهند اما گاهی اوقات؛ برخی از مسائل اصلا برای شان مهم نیست و به همین دلیل تقریباً حد وسط محسوب می شوند.

مهر

مهر ماهی ها در مورد جدی بودن یا بیخیال بودن دقیقا حد وسط هستند. آن ها در مورد کار، بیزینس و چیزهایی که در زندگی اهمیت دارد، جدی رفتار می کنند اما زمانی که بخواهند خوش گذرانی کنند، قطعا طوری رفتار می کنند که به خودشان و اطرافیان؛ همگی خوش بگذرد. به خاطر همین معمولاً حد تعادل را نگه می دارند.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟13

اسفند

اسفند ماهی ها جزء آن دسته از افرادی هستند که همیشه جنبه بی خیالی در آن ها پررنگ‌ تر است تا این که بخواهند همه چیز را جدی بگیرند. البته آن ها مطلقاً افراد بی خیال و بی فکری نیستند اما تمایل شان به خوش گذرانی بیشتر است و سعی می کنند که خیلی به جنبه جدی بودن زندگی فکر نکنند.

بهمن

بهمن ماهی ها اهداف جدی دارند اما تلاش جدی ندارند. آن ها همیشه چیز های بزرگی در سرشان دارند اما خیلی برای آن تلاش نمی‌ کنند و در نتیجه می‌‌ توان گفت که فقط طرز فکر شان جدی است اما در مورد عمل و رفتار بیخیال هستند و جزء افراد جدی محسوب نمی‌ شوند.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟14

خرداد

همان گونه که می‌دانید؛ خرداد ماهی ها چند شخصیتی هستند. یعنی گاهی اوقات در مورد بعضی از مسائل خیلی همه چیز را جدی می ‌‌‌گیرند. شاید این جدیت اصلاً برایشان در آن تایم نیاز نباشد. گاهی اوقات هم در مورد همه چیز بی خیال می شوند و شما نمی توانید خیلی آن ها را پیش بینی کنید.

فروردین

فروردین ماهی ها معمولاً کاری را جدی نمی‌ گیرند. آن ها اکثرا دقیقه نودی عمل می‌ کنند و سعی می‌ کنند که نسبت به مسائل خیلی عمیق نشوند.‌ دوست دارند بیشتر عشق بورزند تا این که به دنبال مبارزه و تلاش برای به دست آوردن چیزی باشند. اگر هم احساس ناراحتی کنند، سریع با دوستان شان تماس می‌ گیرند و با آن ها به خوش گذرانی می پردازند.

متولدین کدوم ماه با کسی شوخی ندارن و جدی ترن؟19

آذر

آذر ماهی ها از زندگی خود راضی هستند. خیلی خودشان را درگیر کار های سخت نمی کنند. معمولا اگر کنار یک آذر ماهی باشید، حوصله تان سر نمی رود و از زندگی ناامید نمی شوید زیرا آن قدر به همه چیز مثبت نگاه می کنند و خوش بین هستند که حال تان خوب می شود و در نتیجه می ‌توان گفت که آذر ماهی ها اصلاً جدی و سختگیر نیستند.