دنیا جهانبخت و احسان علیخانی

تبلیغ دنیا جهانبخت برای برنامه جوکر احسان علیخانی + فیلم

18:25 - 1400/10/15
ویدئویی از تبلیغ برنامه جوکر احسان علیخانی توسط دنیا جهانبخت را در ادامه مطلب مشاهده می کنید. دنیا جهانبخت یک چالش عجیبی را با مادرش شروع کرد تا با آن بازدید بیشتری را برای خود بگیرد. در این چالش مادرش سوال هایی را از او می پرسد و او نیز به آن پاسخ می دهد.

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی بود. دنیا جهانبخت نام فرزندش را آرتام گذاشت. دنیا جهانبخت رد داد.

دنیا جهانبخت یک چاش عجیبی را با مادرش شروع کرد تا با آن بازدید بیشتری را برای خود بگیرد. در این چالش مادرش سوال هایی را از او می پرسد و او نیز به آن پاسخ می دهد.

دنیا جهانبخت با این که در خارج از کشور زندگی می کند اما اکثر برنامه های ایرانی را می بیند و درباره آن نظر می دهد. او این بار از برنامه جوکر و لطیفه های بامزه در این برنامه صحبت کرد.

مادر دنیا از او می پرسد که بامزه ترین جوکی که شنیدی چه بوده است؟ او نیز جوکی را از برنامه "جوکر" را تعریف می کند و از این برنامه تعریف های بسیاری می کند.

دنیا جهانبخت درباره چگونه پولدار شدند صحبت کرد

او در پاسخ به سوال یکی از مخاطبانش مبنی بر این که : چطور این قدر پولدار شده ای؟ گفت : من بیش از ۱۲ سال است که در اینستاگرام فعالیت دارم و طبیعی است کسی که ۱۳ میلیون نفر فالوور دارد باید درآمد هایی هم از این طریق داشته باشد.

تبلیغ دنیا جهانبخت برای برنامه جوکر احسان علیخانی + فیلم16

تبلیغ دنیا جهانبخت برای برنامه جوکر احسان علیخانی + فیلم10

خانواده و نام اصلی

دنیا جهانبخت با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

شروع با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد

او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت

به ترکیه رفتیم

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند

قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است

تبلیغ دنیا جهانبخت برای برنامه جوکر احسان علیخانی + فیلم20

دنیا جهانبخت عکس هایی از ماشین فوق میلیاردی اش منتشر کرد. او در فیلمی به گونه پولدار شدنش پاسخ داد.