محمدحسین کنعانی زادگان / ویس محمدحسین کنعانی زادگان / ماجرای محمدحسین کنعانی زادگان / دوست دختر محمدحسین کنعانی زادگان

این ویس افتضاح کنعانی زادگان را از تیم ملی محروم کرد؟ / سند

15:21 - 1400/10/09
حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت. و یک افتضاح بزرگ پیش روی تیم ملی قرار داد.برخی از کارشناسان بر این باورند کنعانی زادگان در دام پرستوی ورزشی افتاده است و دختری که با او طرح دوستی ریخته اجیر شده بود

حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت. و یک افتضاح بزرگ پیش روی تیم ملی قرار داد.برخی از کارشناسان بر این باورند کنعانی زادگان در دام پرستوی ورزشی افتاده است و دختری که با او طرح دوستی ریخته اجیر شده بود تا تیم ملی را وارد حاشیه کند اما این هم نمی تواند بی مسئولیتی کنعانی زادگان نسبت به تیم ملی بویژه در شرایط کرونایی را نادیده بگیرد. بی شک روابط شخصی بازیکنان به خودشان ارتباط دارد اما صوت منتشر شده نشان می دهد در تیم ملی ایران چه رفتارهای زیرپوستی ای وجود دارد و این مشت نمونه خروار است.

هدایت تیم ملی فوتبال ایران به عهده «دراگان اسکوچیچ» است. تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است. تیم ملی فوتبال ایران به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می‌کند. مرکز ملی فوتبال ایران، میزبان تمرین این تیم و دیگر رده‌های تیم ملی فوتبال ایران است. نخستین بازی رسمی تیم ملی فوتبال ایران نیز در ۳ شهریور ۱۳۲۰ در کابل و برابر افغانستان انجام شد که با تساوی به پایان رسید.