یاسر بختیاری

خواننده معروف و یاس به جان هم افتادند + تصاویر و اسکرین دعوا

01:59 - 1400/10/09
امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو و یاسر بختیاری معروف به یاس شب گذشته در آخرین شب سال ۹۴ در شبکه‌های اجتماعی موبایلی به جان هم افتادند.

ماجرا از این قرار است که امیر تتلو در صفحه اینستاگرام خود در پی اعتراض به واکنش‌های چند شب پیش حضورش در یکی از گزارش‌های خبر ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و آهنگ یاس مطالبی منتشر می‌کند و این خواننده را مورد اشاره خود قرار می‌دهد و می‌نویسد:

خواننده معروف و یاس به جان هم افتادند + تصاویر و اسکرین دعوا17خواننده معروف و یاس به جان هم افتادند + تصاویر و اسکرین دعوا3خواننده معروف و یاس به جان هم افتادند + تصاویر و اسکرین دعوا10

"اسم سال ٩٤ رو سال ... میذارم !! همه ... ... مارو حتى این آخر سالى اما عیب نداره ناز شصتشون !! ما شدیم "..." و بقیه قهرمان !! چوب دو سر طلا !! اون ور یه ٤٠ ثانیه از ما تو تلویزیون میاد و تهش میگن باید این آهنگو یه آدم حرفه اى تر میخوند و باز هم تو لپ كلام ما خراب میشیم و این ورم تیكه میندازن میگن ... و این حرفا !!!!! والا به قرآن یه وقتایى بوده صاف نرم ولى خب از یه سرى ... !!! عیب نداره این سال تموم شد و رفت اما امیر تتلو هنوز سر پاس و سال جدید رو قویتر شروع میكنه !! شما خوب ، شما قوى !! میبینمتون سال مفت برى تموم شد" در این بین هواداران این دو خواننده در فضای مجازی درگیر می‌شوند. سپس یاس در کانال تلگرامی خود این مطلب را منتشر می‌کند:

"اگر این پُست رو می ذارم به این دلیله كه نمی خوام زیر پست های من كل كل باشه. و ترجیح میدم آدمای بیدار و به دور از حاشیه های بی اساس، بیان و دور هم جمع شیم. وگرنه این همهمه ای كه ایجاد شده واقعا نیازی به توضیح نداره و خیلی كودكانست و تنها اتفاقی كه افتاد اون رفقایی كه دنبال ایجاد #تفرقه هستن به هدفشون رسوند. كاش ایشون اولش با خودم صحبت می كرد و به حرف كسانی كه بهش "جَو دادن" گوش نمی كرد. ما خودمون با هم رفیق بودیم و دورادور هم از طریق دوستای مشتركمون جویای حال هم بودیم. اخبار بیست و سی ایشون رو دیشب نشون داده. و من یه ماه پیش این تكست رو نوشتم. و ربطی به هم نداره. منتها یه عده اومدن و برای ایجاد #تفرقه، این دو اتفاق همزمان رو (موزیك من و نشون دادنِ ایشون در اخبار) به هم مرتبط كردن. كه در نهایت ایشون هم تحت تأثیر اون حرف ها قرار گرفت. و اون پست ها رو گذاشت و منجر شد به این همهمه ها. و این قضیه مثل این می مونه كه شما توی یه جمع بگین "انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه، ...". و بعد یه نَفَر از بین همه بلند شه بگه "با من بودی؟" من همیشه روی تویتر موزیك هایی كه از ایشون دوست داشتم به اشتراك گذاشتم. از انتقاد هایی كه به نحوی به ایشون می شد دفاع كردم و این رو حتی طرفداران خودش هم می دونن. و حتی زمانی كه ایشون دستگیر شد من هم پستی در تویتر گذاشتم كه ازش دفاع كردم. كلّیت داستان اینه."