مدل موی مردانه / جدیدترین مدل موی مردانه

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال

12:53 - 1400/10/07
در اینبخش از سایت درباره جدیدترین مدل موی مردانه مخصوص مردان میانسال و سن بالا عکس و مطالب بسیار مفیدی را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.
جدیدترین-مدل-موی-مردانه-

جدیدترین مدل موی مردانه مخصوص مردان میانسال و سن بالا

در اینبخش از سایت درباره جدیدترین مدل موی مردانه مخصوص مردان میانسال و سن بالا عکس و مطالب بسیار مفیدی را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

انواع مدل موی مردانه برای افراد میانسال و مسن

یکی از اثرگذارترین موارد روی زیبایی و جذابیت آقایان مدل موی مردانه است. برای مدل موی مردانه برای اشخاص میانسال بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سن و سال و دیگر ویژگی های ظاهری تان مدل موی مناسبی و جذابی را برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب کنید تا زیبا و شیک تر از همیشه باشید.

هنگامی که آقایان پا به سن می‌گذارند، انتخاب مدل موی مناسب که ظاهر را جوان‌تر و شاداب‌تر نگه دارد سخت تر می‌شود. خیلی از آقایان مسن با انتخاب مدل موی مد روز و یا پایبند بودن به مدل موی همیشگیشان، مسن‌تر به چشم می‌ آیند. چنانچه پا به سن گذاشته‌اید، به این معنی نیست که باید مدل موی خسته کننده‌ای را انتخاب کنید. انتخاب مدل موی مناسب برای آقایان مسن به ظاهرشان کمک می‌کند تا جوان‌تر از سن خود دیده شوند.

مدل موی پمپادور یا خامه ای

چنانچه در بالای سر و تاج سرتان مو زیاد دارید، مدل موی پمپادور بهترین انتخاب است. این مدل مو هم کلاسیک است، هم مخصوص به زمان خاصی نیست و هم سبب جوانتر نشان دادن صورتتان می شود. برای این مدل موی خامه ای، اطراف مو و پشت مو کوتاه تر از تاج و بالای سر می شود که این کوتاهی به خوبی با همه مو ترکیب می شود.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال0

مدل موی مردانه برای افراد میانسال

مدل موی خرد بافت دار

این مدل موی بافت دار و خرد شده ی لایه ای بهترین انتخاب برای افرادی هست که سر پرمویی دارند اما دوست دارن موهایشان قدری پخش باشد. در این مدل مو خرد شده، موها به صورت لایه ای در همه سر کوتاه می شوند، سپس میتوانید از یک کرم موی مات برای حالت دادن به موها استفاده کنید.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال8

مدل موی مردانه برای افراد مسن

مدل موی سزار کوتاه

این مدل مو برای آقایانی که تاج موی کم و نازکی دارند بسیار مناسب است. موها به صورت لایه ای کوتاه می شوند و بالاترین قسمت مو با اندکی وکس یا ژل به طرف جلوی سر ( پیشانی ) آورده می شود.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال6

انواع مدل موی مردانه برای افراد میانسال و مسن

مدل موی باز کات

مدل موی باز کات برای آقایانی که وقت رسیدن به موهایشان را ندارند خیلی مناسب است و حتی خودتان هم می توانید در خانه درستش کنید. با ماشین اصلاح سر شماره 4 بالای سر را بزنید و با شماره 3 اطراف و پشت سر را تمیز کنید.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال11

مدل موی مردانه

مدل موی خیلی کوتاه

یکی دیگر از مدل موها برای آقایانی که وقت رسیدگی منظم به موهاشان را ندارند و همینطور موهایشان در بالای سر بسیار نازک و کم پشت است. برای این مدل مو، موهای روی تاج سر به اندازه ی یک انگشت بلند هست و موها در اطراف و پشت سر خیلی کوتاه تر هستند. برای مدل دادن می توانید از کرم مو استفاده کنید.

ته ریش کوتاه و مرتب نیز می تواند ترکیب خیلی خوبی را با این مدل مو ایجاد کند.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال9

مدل مو مردانه جذاب برای افراد میانسال

مدل موی موج دار انبوه

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید به علت اینکه سن تان زیاد است نباید موی بلند داشته باشید. این مدل موی بلند، رها و موج دار انتخابی عالی برای آقایانی هست که موهای فرفری دارند و می خواهند که اندازه موهایشان را حفظ کنن. می توانید خیلی ساده با یک کرم مو و انگشت هایتان به آن حالت بدهید.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال0

بهترین مدل موی مردانه برای افراد میانسال

مدل موی خرد بلند

چنانچه موهای خاکستری بلند و پری دارید می توانید بسیار آسان به صورت خرد و لایه ای به آنها حالت بدهید و از شامپوی ویژه موهای خاکستری استفاده کنید تا همیشه براق و جذاب باشند.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال7

مدل مو برای مردان میانسال

مدل موی سوزنی کلاسیک

هیچ تفاوتی نمی کند که چند سالتان باشد، می توانید از مدل موی کلاسیک سوزنی استفاده کنید که با هر استایل، سن و شخصیتی هماهنگی دارد. این مدل مو، موهای کوتاه با مویی کمی بلندتر در مرکز سر ترکیب می شوند. می توانید به آسانی آها را با یک شانه و وکس مو به یک سمت شانه کنید تا مرتب و رسمی شوند.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال2

مدل مو برای افراد مسن

مدل موی سزار کلاسیک

یکی دیگر از مدل موهای مردانه که هیچ وقت از مد نمی افتد! یکی از معروف ترین سلبریتی هایی که تا سالیان دراز این مدل مو رو داشت جورج کلونی (George Clooney) بود. مدل مویی کوتاه، احتیاج به مراقبت کم و همزمان به اندازه کافی بلند برای دادن هر مدلی که دوست دارید.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال16

مدل موی مردانه برای افراد میانسال و مسن

مدل موی خیلی کوتاه

یکی از اشتباهاتی که آقایان میکنند این است که هنگام ریزش مو، موهای باقی مانده را بلند نگه میدارند و این کار سبب می شود پیرتر به نظر برسید، یک سر آرایش شده یا با ماشین کوتاه شده خیلی استایل بهتری به شما می دهد و استفاده از ریش بلند یا ته ریش به جذابیت و متفاوت بودن استایلتان خیلی کمک می کند.

جدیدترین مدل موی مردانه برای مردان میانسال15

مدل موی مردانه برای افراد میانسال