علی دایی

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس

10:32 - 1400/10/06
بزرگترین دختر علی دایی دنیر نام دارد. علی دایی در 25 سالگی برای اولین بار ازدواج کرد. ازدواج اول علی دایی ناموفق بود و خیلی زود این زوج از هم جدا شدند. حاصل ازدواج اول علی دایی یک دختر به نام دنیز بود. دختر علی دایی از چشم ها پنهان بود تا جایی که محمد مایلی کهن در برنامه 90 لو داد.

بزرگترین دختر علی دایی دنیر نام دارد. علی دایی در 25 سالگی برای اولین بار ازدواج کرد. ازدواج اول علی دایی ناموفق بود و خیلی زود این زوج از هم جدا شدند. حاصل ازدواج اول علی دایی یک دختر به نام دنیز بود. دختر علی دایی از چشم ها پنهان بود تا جایی که محمد مایلی کهن در برنامه 90 لو داد.

سورپرایز دولت برای استقلال و پرسپولیس

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس13

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس2

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس16

همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد.

در سالهای ابتدایی خبری از دختر اول علی دایی نبود که ناگهان در یک اتفاق جامعه ایران متوجه شدند دختر علی دایی در لندن به سر می‌برد و در کنار مادرش زندگی می‌کند. دختر علی دایی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد به طوری که به دلیل فرهنگ و نوع پوششش هرازگاهی حواشی در رسانه ها به راه می افتد. علی دایی و همسرش بر سر حضانت دنیز دچار اختلاف شده‌اند و کار به دادگاه رسیده است.

دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش حدود شش هزار بازدید کننده دارد. او در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش خود منتشر می کند. همچنین تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می شود.

او در حال و هوای کریسمسی لندن به کافه رفته و دو عکس در کنار خرسی بزرگ منتشر کرده است، این عکس آنقدر مورد توجه دنیز بوده که به عکس اصلی پروفایل دختر علی دایی تبدیل شده است.

بیوگرافی دختر علی دایی

«دنیز دایی» (Deniz Daei) دختر علی دایی اسطوره فوتبال ایران ، عکس ها و تصاویر دنیز دختر علی دایی از کودکی تا جوانی ، زندگینامه دنیز دایی و مادرش و محل زندگی و زندگی شخصی و ماجرای مهاجرت به لندن با مادرش (همسر اول علی دایی) و پیج اینستاگرامش و تحصیلات و شغل و حواشی عکس های جنجالی وی را در این بخش میخوانید.

این خانوارها منتظر گرانی برق باشند

بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی

دنیز دختر متولد دهه ۷۰ شمسی در تهران است و در حال حاضر در حال تحصیل در لندن می باشد. او دختر اول و دختر بزرگ علی دایی فوتبالیست معروف و سرشناس ایرانی از همسر اولش هست که بعد از جدایی و طلاق پدر و مادرش به همراه مادرش به لندن رفت و همانجا بزرگ شد و در حال حاضر نیز ساکن لندن است

دختر بزرگ علی دایی الان کجاست

گفته میشود علی دایی بازیکن سابق فوتبال و در حال حاضر سرمربی فوتبال دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش یک دختر به نام دنیز دارد که هم اکنون در سن جوانی قرار دارد و با مادرش در لندن زندگی میکند

نورا فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمده و تنها دختر دایی نیست و او از همسر اولش یک دختر به نام دنیز دارد که اینروزها عکس های جنجالی و بی حجاب او در پیج های اینستاگرام دست به دست میشود و جنجالی شده است.

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس19

ماجرای فاش شدن دختر اول علی دایی

ماجرای بر سر زبان افتادن دختر اول و بزرگ دایی از آنجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم!

فعالیت ها و شغل

دنیز در حال حاضر ساکن لندن است و با مادرش زندگی میکند. او در حال تحصیل است و علاقه خاصی هم به ورزش دارد و فیلم و عکسی که از او صفحه شخصی اش منتشر شده نشان میدهد که در کلاس های ورزشی شرکت کرده است

عکس دنیز و عموش

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس19

چندی قبل نیز سایت‌های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه‌ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی‌کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس9

دعوای حقوقی علی دایی بر سر دنیز

چندی قبل نیز سایت‌های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه‌ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی‌کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس17

خوشحالی دنیز بعد از فارغ التحصیلی با نمره عالی

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

ماجرای همسر اول علی دایی و دخترش دنیز

علی دایی سال 1383 با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد.

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در مصاحبه ای با سایت تبیان در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید:همسرم فرزند اول خانواده است.

​نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!... اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

ازدواج دوم علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند.علی دایی از ازدواج دوم نیز صاحب دختر شد که نامش را نورا گذاشت و دختر او در سال ۹۰ متولد شد

فوتبالیست پیشکسوت ایران اسلامی علی دایی که در ازدواج اول خود ناموفق بود حالا پس از چندین سال از این ازدواج نافرجام ماجرای جنجالی به راه افتاده است.مونا فرخ آذری همسر دوم علی دایی و مادر نورا دایی در پی بحث های رسانه ای علی دایی و محمد مایلی کهن در برنامه نود سال گذشته،دایی برای چندمین بار از مایلی کهن شکایت کرد که پس از چند روز وقفه، رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای ۴ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد. دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان نورا نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده گفت :«به جان دنیز نمی بخشم»دنیز دختر اول علی دایی است که با نورا خواهر ناخوانده است. همین ماجرا، جرقه ای بود تا اینکه ماجرای همسر دوم علی دایی و دختر ۹ ساله اش ( دنیز ) بر سر زبان ها بیفتد.بسیاری نورا رو تنها دختر علی دایی میدانند،اما در واقع علی دایی در گذشته یکبار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دختری بنام دنیز دارد. دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است “دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. “دنیز” ۹ ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.چندی قبل نیز سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند

دختر علی دایی مسیحی شد! | عکس جدید دختر علی دایی در انگلیس12

لازم به ذکر است که علی دایی در سال ۱۳۸۳ با مونا فرخ آذری تاجر جواهرات ازدواج کرده و یک دختر به نام نورا دارد و دنیز از همسر اول وی می باشد که هم کانون در حال تحصیل در لندن است و در کنار مادرش زندگی میکند

مونا فرخ آذری همسر دوم دایی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی می باشد. علی دایی یکی از فوتبالیست های ثروتمند و البته خیر و نیکوکار است که هم اکنون ساکن نیاوران تهران است.