دنیا جهانبخت 

فیلم جنجالی سیامک انصاری در لایو دنیا جهانبخت + ویدئو

17:13 - 1400/10/03
دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی بود. دنیا جهانبخت نام فرزندش را آرتام گذاشت.دنیا جهانبخت لایو جدیدی را منتشر کرد.

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی بود. دنیا جهانبخت نام فرزندش را آرتام گذاشت.دنیا جهانبخت لایو جدیدی را منتشر کرد.

رفتار بی شرمانه زن مهدی قائدی در اینستاگرام / 2 عکس شوکه کننده

دنیا جهانبخت با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

یکی در کامنت های لایو نوشت: سلام من سیامک انصاری هستم !او هم با این اسم شوخی کرد.

دنیا جهانبخت سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشا.ر عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد. او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت

در حال حاضر پدرش فوت کرده و مادرش در قید حیات است. دنیا جهانبخت در مصاحبه ای گفته بود که مادرش را قهرمان زندگی اش می کند.

فعالیت خود را در فضای مجازی از سال ها پیش و زمانی که فیسبوک میان ایرانی ها بسیار محبوب بود، آغاز می کند و طولی نمی کشد که صفحه فیسبوک اش دنبال کنندگان زیادی به دست می آورد. در آن زمان فعالیت خاصی نداشته و تنها عکس هایی مدلینگ طور را در صفحه اش منتشر می کرد.

خانواده و نام اصلی

دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

فیلم جنجالی سیامک انصاری در لایو دنیا جهانبخت + ویدئو4

شروع با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد.

او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

به ترکیه رفتیم

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند.

قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

قهرمان زندگی ام ، مادرم است

قهرمان زندگی من مادرم هست ، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایه اش بالا سرم باشد ، سلامتی مامانم همه چیز زندگی ام است.