سحر دولتشاهی

عکس تا حالا دیده نشده از سحر دولتشاهی / تصاویر

15:21 - 1400/10/03
سحر دولتشاهی در بیش از 30 فیلم و سریال ایرانی نقش داشته است. سحر دولتشاهی زاده 16 مهر 1358 است. نخستین کار حرفه ای سحر دولتشاهی در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود.

سحر دولتشاهی در بیش از 30 فیلم و سریال ایرانی نقش داشته است. سحر دولتشاهی زاده 16 مهر 1358 است. نخستین کار حرفه ای سحر دولتشاهی در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. در بسیاری از مراسم سحر دولتشاهی در کنار همایون شجریان حضور داشته اما در برخی از عکس ها و مراسم سحر دولتشاهی به تنهایی دیده شده است که شائبه هایی را در این باره به وجود آورده است.

شوک جدید و عجیب اقتصادی برای مردم + جزئیات

این مرد زنش را به خاطر تزریق واکسن کرونا طلاق داد!

عکس تا حالا دیده نشده از سحر دولتشاهی / تصاویر20

سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون در طول دو سال اخیر در هر یک از مراسم هایی که دعوت بود به همراه همایون شجریان حضور می یافت.

همین مسئله هم باعث شد تا شائبه ازدواج آن ها تقویت شود.

عکس تا حالا دیده نشده از سحر دولتشاهی / تصاویر20

ولی حالا کاربران می گویند که آن ها احتمالا طلاق گرفته اند. چرا که ردی از همایون شجریان دیده نمی شود.

ماجرای سحر دولتشاهی و پودر قورباغه

سحر دولتشاهی بازیگر سریال قورباغه در پاسخ به پرسشی که اگر ۳ گرم پودر قورباغه داشته باشی چه کار میکنی و آن را به چه کسی می‌دهید گفت: من مسئولین کشور را هدف قرار میدهم و قطعا بیشتر از ۳ گرم نیاز دارم.

من جادوی ویژه‌ای نمی‌خوام انجام بدهم. به نظرم مردم استحقاق زندگی خیلی بهتر از این را دارند. هوایی رو که نفس می‌کشند یا مسئله جدید آب، مردم عزیز اصفهان، مردم عزیز خوزستان …

نمی دانم، ولی خیلی کم لطفی است …