متولدین کدوم ماه ها لاکچری ترن؟

18:37 - 1400/10/02
اگر شماهم همیشه علاقه به خریدن چیز های گران قیمت دارید و دوست دارید همیشه گران ترین چیزهارا داشته باشید، احتمالا از تاثیرات ماهی است که در آن متولد شده اید.
متولدین-کدوم-ماه-ها-لاکچری-ترن؟-

اگر شماهم همیشه علاقه به خریدن چیز های گران قیمت دارید و دوست دارید همیشه گران ترین چیزهارا داشته باشید، احتمالا از تاثیرات ماهی است که در آن متولد شده اید.

واریزی جدید دولت برای مردم | چه کسانی مشمول یارانه جدید می شوند؟

سارا و نیکا اشک مردم را در آوردند + فیلم شوکه کننده

یارانه جدید چگونه واریز می‌شود؟ + شرایط و نحوه واریز

دلسوزی سارا و نیکا برای این دو پسر / فیلم باورنکردنی

لاکچری ترین ها در میان متولدین ماه های سال

آیا علاقه به خرید چیزهای گران قیمت دارید؟ آیا همیشه تمایل دارید که شیک ترین چیز ها را بخرید؟ ‌این موضوع طبیعی است. بسیاری از افراد به خاطر محیطی که در آن متولد شده‌ اند، تمایل دارند که همیشه از برند های گران قیمت خرید کنند و اگر این امکان را داشته باشند، حتما گرانترین مدل ها را می خرند. علت این است که شما ذاتاً به خاطر ماهی که در آن متولد شده اید، دوست دارید که لاکچری زندگی کنید و همیشه شیک بگردید. البته این موضوع فقط منحصر به لباس یا کفش نیست، بلکه شامل لوازم خانه، جواهرات، حتی غذای شما هم هست. در این قسمت به شما معرفی می کنیم که افراد چه ماهی بیش از بقیه تمایل به زندگی لاکچری دارند.

اردیبهشت

همه چیزهایی که اردیبهشتی ها دوست دارند گرانقیمت است. تابلوهای هنری گران، غذا های خیلی لاکچری و خوشمزه، پارچه های خیلی باکیفیت و شیک مورد علاقه اردیبهشتی ها است؛ چیزهایی که اصلاً ارزان نیستند. اردیبهشتی ها در این باره احساس گناه نمی‌ کنند، زیرا ذاتاً دوست دارند که چیزهایی گران قیمت داشته باشند و کمی منحصر به فرد زندگی کنند و همیشه دوست دارند چیزی که خریداری می کنند، بالاترین کیفیت مورد نظر را داشته باشد؛‌ پس بهتر است اگر می‌ خواهید به فرد اردیبهشتی هدیه بدهید، چیز با کیفیتی خریداری کنید. در غیر این صورت ترجیح می دهند که هدیه ای از سمت شما دریافت نکنند تا اینکه بخواهند چیز ارزان از شما بگیرند.

متولدین کدوم ماه ها لاکچری ترن؟2

مرداد

مرداد ماهی ها هم جزو افرادی هستند که همیشه به دنبال کیفیت می گردند. آن ها عاشق خرید کردن هستند و شاید هفته اول ماه، کل حقوق خود را سریعاً خرج کنند. معمولاً چیزهایی که می خرند که خیلی زیاد نیست اما به دلیل اینکه گرانترین ها را انتخاب می‌ کنند، همیشه پول کم می‌ آورند.‌ آن ها دوست دارند که همیشه بهترین ها را در اختیار داشته باشند و هر چه که دل شان بخواهد را می‌ خرند و هرگز در آن تردید نمی کنند.

مهر

مهر ماهی ها عاشق چیز های جذاب و زیبا هستند و فکر می کنند که چیز های ارزان قیمت ارزش خریدن را ندارد و آن را نوعی توهین به خودشان تلقی می‌ کنند. مهر ماهی ها از این که به دیگران بگویند برای فلان چیز پول بسیار زیادی داده اند، اصلا خجالت نمی کشند و آن را هدر دادن پول نمی دانند. مهر ماهی ها عقیده دارند که باید از چیزهای با کیفیت در زندگی استفاده کرده و لذت ببرند.

متولدین کدوم ماه ها لاکچری ترن؟7

دی

دی ماهی ها همیشه به پولی که دارند دقت می کنند اما اگر امکانات مالی به آن ها اجازه بدهد، به سراغ چیزهای گران قیمت می روند و همیشه با کیفیت ترین ها را انتخاب می کنند. حتی اگر شده، صبر می‌ کنند تا به اندازه کافی پول جمع کنند و بعد آن چیز گران قیمت را بخرند. آن ها عاشق زندگی لاکچری هستند و برای آن هم تلاش می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها هم دوست دارند که همیشه غذا و لباس گران قیمت استفاده کنند؛ حتی در تعطیلات هم بهترین سفر ها و بهترین هتل ها را انتخاب می کنند. آن ها دوست دارند که آخرین مدل کامپیوتر، لپ تاپ؛ گوشی موبایل و تلویزیون را در اختیار داشته باشند و در خرید صبر نمی کنند. آنها از هر لحاظ دوست دارند که لاکچری زندگی کنند و همیشه بهترین امکانات را برای خودشان فراهم می‌ کنند.