سارا و نیکا

سارا و نیکا اشک مردم را در آوردند + فیلم شوکه کننده

17:19 - 1400/10/02
یکی از شاخ های اینستاگرامی با زنگ زدن به سارا و نیکا درخواست ۲۰۰ میلیون پول نقد می کند؛ واکنش جنجالی نیکا در برابر این خواسته جنجال به پا کرد.

یکی از شاخ های اینستاگرامی با زنگ زدن به سارا و نیکا درخواست ۲۰۰ میلیون پول نقد می کند؛ واکنش جنجالی نیکا در برابر این خواسته جنجال به پا کرد.

دلسوزی سارا و نیکا برای این دو پسر / فیلم باورنکردنی

سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال پایتخت بازی کردند و سارا و نیکا با این سریال بزرگ شدند. سارا و نیکا دنبال کننده های بسیاری را در فضای مجازی دارند. اخیرا فیلمی از پول خواستن یکی از بلاگرها از سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش سینمابرتر، یکی از بلاگرهای فضای مجازی و یوتوبر ها با تماس گرفتن با سارا و نیکا او را در چالشی شرکت داد. در ویدئویی که منتشر شد بلاگر ایسنتاگرامی به نیکا زنگ می زند و میگوید در دام مافیای ترکیه افتاده است و باید ۳۰ هزار لیر معادل ۱۰۰ میلیون تومان به حساب آن ها بزند ؛ نیکا هم در کسری از ثانیه قبول می کند؛ بلاگر ایسنتاگرامی هم قیمت را بالا می برد و تا ۲۰۰ میلیون تومان و یا بیشتر هم می کشد، نیکا هم قبول می کند که بدون تامل پول را برای او واریز کند. پس از این اقدام نیکا ، بلاگرهای ایسنتاگرامی او را فردی با معرفت خطاب می کنند.

یکی از نکات مهم صمیمیت میان سارا و نیکا و شاخ های مجازی است که جنجال های بسیاری را در فضای مجازی به پا کرده است. مدام از آن ها تبلیغ می گذارد و فیلم هایی را منتشر می کند. برخی از کاربران هم از جنبه دیگری به این موضوع پرداختند که چگونه دو دختر ۱۷ ساله میتوانند در کسری از ثانیه ۲۰۰ میلیون پول و یا بیشتر را به حساب دوستشان واریز کنند؟!