دروازه بان سابق استقلال فرهاد مجیدی را با خاک یکسان کرد +عکس

10:49 - 1400/10/02
منصور رشیدی با انتقاد از فرهاد مجیدی گفت:تا استقلال نتیجه را به نفع خودش تمام کرد نزدیک بود قلبم بایستد. باور کنید در طول بازی به خصوص اواخر آن ضربان قلبم بالا رفته بود

منصور رشیدی با انتقاد از فرهاد مجیدی گفت:تا استقلال نتیجه را به نفع خودش تمام کرد نزدیک بود قلبم بایستد. باور کنید در طول بازی به خصوص اواخر آن ضربان قلبم بالا رفته بود. آخر این چه تصمیماتی است که فرهاد مجیدی برای استقلال می‌گیرد! اگر استقلال می‌باخت از مدیرعامل تا مربی همه باید رها می‌کردند و از این آبروریزی می‌رفتند.

شرایط دریافت یارانه جدید دولت را اینجا بخوانید

او با انتقاد از فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی وقتی می‌گوید ما روی جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده‌ایم و می‌خواهیم دو سال اخیر را جبران کنیم یعنی باید با تمام قدرت برود و نتیجه بگیرد. این تیمی‌که ما مقابل نماینده ارومیه دیدیم انگار تاکنون یک بار هم کنار هم بازی نکرده بودند و اصلاً هماهنگی نداشتند.شگفتی داریم تا شگفتی! این چه شگفتی بود؟ استقلال شانس آورد که نباخت. تازه گل اول را هم استقلال خورده بود. نمی‌دانم مشکل ترکیب تیم استقلال چه بود که فرهاد مجیدی آن را دستکاری کرد! اگر می‌خواست به چهار تا از بازیکنان جوانش فرصت بدهد می‌توانست آنها را در نیمه دوم به میدان بیاورد.