متولدین کدوم ماه خوش تیپ ترن؟ 

08:17 - 1400/10/01
هر فردی سلیقه متفاوت و خاص خود را در انتخاب لباس دارد. میزان خوشتیپی و شیک پوشی افراد بر اساس ماه تولد تشخیص داده می شود.

هر فردی سلیقه متفاوت و خاص خود را در انتخاب لباس دارد. میزان خوشتیپی و شیک پوشی افراد بر اساس ماه تولد تشخیص داده می شود.

مقایسه شیک پوشی و خوش لباسی بین متولدین ماه های مختلف

از آن جایی که ما انسان‌ ها سلایق متفاوتی نسبت به یکدیگر داریم، در نتیجه لباس‌ ها و لوازمی که انتخاب می کنیم تا تیپ خودمان را بسازیم نیز با دیگری متفاوت است. در این قسمت از نمناک به شما توضیح می دهیم که به ترتیب کدام ماه ها تیپ بهتری نسبت به بقیه دارند.

مرداد

شما به دنبال مد نیستید، بلکه مد و فشن به دنبال شما است. می توانید انتخاب کنید که به سمت چه ترندهایی بروید، زیرا معمولاً بهترین‌ ها را انتخاب می‌ کنید و تیپ‌ های عالی می سازید و می‌ توانید از بازی رنگ ها به شدت کمک بگیرید و می دانید که چگونه باید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

متولدین کدوم ماه خوش تیپ ترن؟ 15

مهر

اگر دیگران شما را نشناسند؛ احتمالا با یک سلبریتی اشتباه می گیرند، زیرا انقدر زیبا تیپ می‌ زنید که همه به وجد می آیند و آن قدر تعادل رنگ ها را رعایت می‌ کنید که همه چیز جذاب خواهد بود.

اردیبهشت

استاندارد های شما بسیار بالا است و در تیپ خود هم مانند هر چیز دیگری حساس هستید و به دنبال بهترین کیفیت می گردید و اگر به اندازه کافی پول و موقعیت داشته باشید، بهترین طراحی ها را انتخاب می کنید و به جزئیات هم توجه بسیار ویژه ‌ای دارید.

بهمن

شما فقط لباس نمی پوشید، بلکه به ارزشی که به خودتان می دهید هم توجه دارید و هرگز کاری نمی کنید که در جمع دیگران معمولی به نظر برسید. همیشه به دنبال آخرین مد ها هستید و بهترین ها را انتخاب می کنید. دیگران از ترکیب لباس هایی که انتخاب کرده اید لذت می برند و می توان گفت که جزء خوش تیپ ترین ها به حساب می آیید.

متولدین کدوم ماه خوش تیپ ترن؟ 11

فروردین

فروردین ماهی ها به شدت علاقه‌مند به مجله های مد و زیبایی هستند. به همین دلیل می دانند که دقیقاً باید چه استایلی را استفاده کنند و جزو افراد خوش تیپ محسوب می‌ شوند که دیگران را مجذوب می کنند و همیشه به دنبال آخرین مد، اکسسوری ها و لباس‌ ها هستند تا توجه دیگران را بیش از پیش جلب کنند که البته راحتی لباس را هم در نظر می‌ گیرند.

اسفند

اسفند ماهی ها به خوبی رنگ ها و الگو ها را با یکدیگر ترکیب می کنند. از قبل در ذهن شان تصور می‌ کنند که چه چیزی بپوشند تا ظاهرشان بهتر شود ودر نتیجه به خاطر همین تصویر سازی ذهنی معمولاً در ایجاد تیپ خوب و زیبا موفق می‌ شوند و جنبه رمانتیک و عاشقانه تیپ های خود را نیز بیشتر در نظر می‌ گیرند و به دنبال رنگ های آرامش بخش مانند آبی و بنفش هستند.

آذر

آذر ماهی ها عاشق همه چیز های زیبا هستند و شاید در انتخاب لباس کمی به سراغ گرانقیمت ها هم بروند. آن ها خیلی قوانین خاصی برای استایل خود ندارند و هر چه که دوست داشته باشند را می پوشند. اما معمولاً جزء افراد با سلیقه هستند که البته به راحت بودن لباس هم خیلی دقت دارند.

متولدین کدوم ماه خوش تیپ ترن؟ 12

تیر

شاید تیر ماهی ها دل شان بخواهد که در کل روز در خانه با یک پیژامه بگردند. آن ها افراد احساسی هستند و حتی لباس خود را از روی احساسات انتخاب می کنند. نمی توان گفت که خیلی خوش تیپند اما زیبایی لباس آن ها مورد قبول است و به راحتی لباس هم توجه می کنند.

آبان

آبان ماهی ها خیلی برای انتخاب لباس زمان نمی گذارند اما در این موضوع خیلی هم ضعیف عمل نمی‌ کنند. به دنبال لباس های ساده هستند و خیلی طرح های شلوغ را نمی‌ پسندند اما بیشتر رنگ های تیره انتخاب می‌ کنند و دنبال رنگ های پر رنگ می گردند.

دی

دی ماهی ها خیلی به لباس خود اهمیت نمی‌ دهند. آن ها استایل های مختلف را با یکدیگر ترکیب می کنند و چند مدل را همزمان با هم امتحان می کنند. بیشتر در رنگ های مشکی و یا بژ احساس راحتی دارند. شاید خیلی به راحتی لباس توجه نکنند، زیرا زیبایی لباس برایشان از راحتی مهم تر است.

متولدین کدوم ماه خوش تیپ ترن؟ 5

خرداد

خرداد ماهی ها شخصیت دوگانه ای دارند. در مورد لباس هم همین گونه عمل می‌ کنند. لباس‌ های آن ها خیلی با هم هماهنگی و هارمونی ندارد. از هر مدل لباسی استفاده می‌ کنند و تمرکز شان روی مد و زیبایی نیست. بیشتر لباس‌ هایی را ترجیح می دهند که در کل روز با آن راحت باشند و در هر موقعیتی از جمله رسمی و غیررسمی بتوانند از آن استفاده کنند و در کل؛ در انتخاب لباس انعطاف پذیر هستند.

شهریور

شهریور ماهی ها بیشتر به دنبال الگوهای کلاسیک و رنگ های خنثی می گردند. آن ها دوست دارند که مورد توجه قرار بگیرند اما خیلی به لباس پوشیدن شان دقت نمی کنند. البته شیک هستند اما شاید نتوان گفت که افراد خیلی خوش تیپی می باشند و خیلی انرژی خود را صرف انتخاب لباس نمی کنند‌.