متولدین این ماه بی احساس ترن

09:34 - 1400/09/29
احساسات در افراد مختلف به شکل های متفاوت وجود دارد برخی احساساتی و عده ای بی احساس هستند، جالب است بدانید نوع احساساتتان نیز به ماه تولدتان بر می گردد.
متولدین-این-ماه-احساس-ترن-

متولدین این ماه بی احساس ترن14

متولدین چند ماه سال که احساساتی نیستند و احساسی عمل نمیکنن

کلمه سرد و بی‌ احساس معانی مختلفی دارد و ویژگی های رفتاری متفاوتی را بیان می‌ کند اما به طور کل بعضی از متولدین ماه ها هستند که نسبت به دیگری بی احساس ترند. در این قسمت از نمناک قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم و ویژگی این افراد را به شما معرفی کنیم.چنانچه می دانید تفاوت در میان متولدین تمام ماههای سال وجود دارد و ممکن است موارد عنوان شده برای برخی صحیح و در مورد برخی افراد دیگر صدق نکند.

تیر

تیر ماهی ها افراد سردی هستند. با وجود این که احساسات زیادی در درون خود دارند و گاهی اوقات بیش از حد تحت تاثیر قرار می‌ گیرند اما معمولاً این احساسات را بروز نمی دهند و همین احساسات زیاد، گاهی اوقات آن ها را خسته می‌ کند و ترجیح می‌ دهند که خیلی سرد رفتار کنند تا آسیب نبینند. اگر تیرماهی ها در گذشته خیانت دیده باشند، قطعاً احساسات را برای همیشه کنار می گذارند و تبدیل به یک فرد کاملاً سرد می شوند.

متولدین این ماه بی احساس ترن6

دی

دی ماهی ها خیلی به احساسات خود اهمیت نمی دهند. اگر چه که گاهی اوقات بر اساس احساسات تصمیم می‌ گیرند اما از آن جا که روی خودشان کنترل و مدیریت خوبی دارند، می دانند که نباید خیلی تحت تاثیر احساسات قرار بگیرند و همین باعث می شود که افراد سردی به نظر برسند اما این سردی و استفاده نکردن از احساسات و پیش بردن اتفاقات طبق منطق؛ دقیقاً خواسته خود آن ها است و خودشان بابت این رفتار راضی هستند.

بهمن

بهمن ماهی ها دوست دارند که همیشه احساسات خود را تحت کنترل بگیرند و حتماً این کار را می‌ کنند. آن ها هرگز نیروی ذهنی و مغزی خودشان را صرف فکر کردن به اتفاقات بیهوده نمی کنند و همیشه دلیلی برای کنترل احساسات دارند و می توانند خیلی راحت مدیریت افکار خود را در دست بگیرند.

متولدین این ماه بی احساس ترن17

شهریور

شهریور ماهی ها به شدت باهوش هستند و عاشق یادگیری اند. دوست دارند چیزهایی که یاد گرفته اند را با دیگران به اشتراک بگذارند و به آن ها نشان دهند. به همین دلیل همیشه به دنبال ابراز خودشان هستند و خیلی به احساسات فکر نمی کنند و به همین دلیل است که شاید افراد سردی به نظر می رسند.

خرداد

خرداد ماهی ها غیرقابل پیش بینی هستند‌. ممکن است در لحظاتی کاملا احساسی، خیلی عاطفی و مهربان به نظر برسند و در لحظه دیگر کاملاً متفاوت سرد و بی ‌احساس باشند. شاید این افراد سرد به نظر برسند و خیلی احساسات خود را ابراز نکنند اما درونا احساساتی هستند. پس باید مراقب باشید که به احساسات آن ها صدمه وارد نکنید.‌