متولدین کدوم ماه همش دنبال دعوان + توضیحات کامل

08:32 - 1400/09/29
در جمع هایی که حضور دارید برخی افراد علاقه زیادی به بحث کردن دارند و عامل ایجاد بحث ها هستند. این ویژگی با ماه تولد افراد ارتباط دارد.
متولدین-کدوم-ماه-همش-دنبال-دعوان--

متولدین کدوم ماه همش دنبال دعوان + توضیحات کامل17

متولدین ماههایی که علاقه به جرو بحث دارند

شاید تجربه کرده باشید که با افرادی صحبت می‌ کنید و فکر می‌ کنید که آن ها می‌ خواهند از حرف شما ایراد بگیرند یا بحثی را باز کنند که بی انتها است‌‌. بعضی از افراد هستند که به طور ناخودآگاه به خاطر ماهی که در آن متولد شده‌ اند، علاقه بیشتری به جر و بحث و به قول خودمان دعوای لفظی دارند و معمولاً عامل ایجاد جر و بحث در جمع های مختلف هستند که در این بخش از نمناک به ترتیب این 5 ماه را به شما معرفی می کنیم. با احترام به متولدین همه ماههای سالف این مطلب جنبه سرگرمی داشته و تنها میزان اصرار هر یک از متولدین سال را در ادامه جر و بحث عنوان میکند نه دعوی فیزیکی یا همان زد و خورد.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد احساساتی هستند اما هنگامی که صحبت از مخالفت در مورد عقیده و نظر می شود،‌ همیشه نفر اول قرار می‌‌ گیرند. آن ها می‌ توانند با آرامش مشکل را حل کنند اما ترجیح می‌ دهند کار را به جر و بحث بکشانند و از حالت لطافت خارج شوند. آن ها معمولاً هنگام جرو بحث هر حرفی را به زبان می‌ آورند و عاشق این هستند در جمعی که قرار می گیرند، یک جرو بحث خوب به راه بیفتد.

متولدین کدوم ماه همش دنبال دعوان + توضیحات کامل5

اردیبهشت

اردیبهشتی ها افراد لجبازی هستند اما با شما جر و بحث نمی کنند؛ مگر این که از طرف شما حرفی بشنوند که کاملاً مخالف آن هستند. در چنین حالتی می توانند تا چند ساعت با شما جر و بحث کنند و هرگز حرف شما را نپذیرند. آن ها در مورد حقایقی که به آن عقیده دارند، به شدت اعتماد بنفس بالایی دارند و فکر می‌ کنند که خیلی کم اشتباه می‌ کنند و به سرعت از اقدامات و کارهایی که انجام می‌ دهند دفاع می‌ کنند و آماده جر و بحث می باشند.

آبان

آبان ماهی ها می توانند یک بحث کاملاً ساده را به یک بحث خیلی داغ تبدیل کنند،‌ بدون این که شما متوجه این موضوع باشید. آن ها خیلی راحت تحریک می‌ شوند و می‌ خواهند به هر نحوی از خودشان دفاع کنند. در مورد حرف‌ هایی که می‌ زنند دقت بالایی دارند. اگر با آن ها جر و بحث کنید، تا فردا هم می‌ توانند این بحث را با شما ادامه دهند. آبان ماهی ها هرگز فرصت جر و بحث را از دست نمی دهند.

متولدین کدوم ماه همش دنبال دعوان + توضیحات کامل20

خرداد

خرداد ماهی ها غیرقابل پیش بینی هستند و ممکن است روحیه آن ها در شرایط مختلف متفاوت باشد اما اگر وسط صحبت چیزی حواس تان را پرت کند، به شدت عصبانی شان خواهد کرد و به یکباره احساسی عمل می‌ کنند. آن ها خیلی می‌ خواهند از خودشان دفاع کنند و موضوع را به جر و بحث بکشانند. البته ممکن است در شرایط مشابه در جای دیگر، رفتار کاملا متفاوتی داشته باشند.

تیر

تیر ماهی ها هنگام صحبت کردن خیلی به کلمات و جملات خود دقت می‌ کنند. آن ها افراد عاطفی و احساسی هستند و همین ممکن است به یکباره به خاطر ناراحتی ‌شان از حرف دیگری منفجر شوند و چند وقت یکبار حرف دیگران به آن ها آسیب وارد می کند و طاقت شان را تمام می کند و جر و بحث آن ها با دیگران آغاز می گردد. آن ها در عین حال که آرام هستند اما به شدت از حق خودشان هم دفاع می کنند.