عکس جنجالی/ آرتام دربغل مهراد جم

00:18 - 1400/09/26
عکسی جنجالی از حضور مهراد جم در کنار دنیا جهانبخت و پسرش آرتام منتشر شده است.
عکس-جنجالی-آرتام-دربغل-

عکس جنجالی/ آرتام دربغل مهراد جم 10

مهراد جم از خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است .مهراد جم خیلی زود به شهرت رسید. از نظر برخی متخصصان موسیقی ترانه های مهراد جم ضعیف است و صدای مهراد جم پختگی ندارد. مهراد جم در کودکی بازیگر بوده است.

کاربران فضای مجازی اخیرا عکسی را از خلوت سه نفره مهراد و دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر کردند. این عکس فوتوشاپ بوده و دنیا جهانبخت اعلام کرده که تا کنون هیچ خبری از مهراد جم ندارد.

عکس جنجالی/ آرتام دربغل مهراد جم 8

ارتباط دنیا جهانبخت با با مونتیگو

با شروع سال ۱۳۹۹ دنیا جهانبخت با فرشید امیر شقاقی (مونتیگو) وارد ارتباط شد.

مونتیگو در ظاهر خواننده می‌باشد اما در واقع از وی بعنوان مرد در سایه تمام سایت‌های شرط‌بندی فارسی زبان یاد میشود که پشتیبانی آن‌ها را برعهده دارد.

این رابطه هم صرفا در جهت داغ نگه داشتن فعالیت سایت‌های شرطبندی در صدر اخبار بود و حتی هیچ دیداری هم این دو باهم نداشتند.

در نهایت با سناریو ساختی مافیای قمار چندین کلیپ از دیدار این دو پخش شد و بعد از داغ شدن در فضای مجازی و کسب فالوور، ادامه این رابطه هم بایگانی شد.

کنسرت‌های پرحاشیه مهراد جم

اولین کنسرت مهراد جم که زمان زیادی از اجرای آن نمی‌گذرد، جزو پرحاشیه‌ترین کنسرت‌هایی بود که اجرا می‌شد. مهراد جم به عنوان یکی از چهره‌های نوظهور موسیقی پاپ کشور فعالیت رسمی خود را با مسعود جهانی آغاز کرد.

آهنگ‌هایی مانند شمال، شیک و پیک، غمت نباشه و… که در سال ۹۸ منتشر شدند از پرطرفدارترین آهنگ‌های مهراد جم هستند.

مهراد جم در اولین کنسرت خود با حرکاتی که هنگام اجرای برنامه داشت، توانست نظرات دوگانه‌ای را در مورد خود برانگیزد.

برخی معتقد بودند که وی از حرکات نامتعارف و خلاف عرف استفاده می‌کند؛ اما اکثر طرفداران وی جذابیت این کنسرت حاشیه ساز را ناشی از حرکات خلاقانه او می‌دانند که کمتر خواننده‌ای از آن‌ها بهره می‌برد.

صدای خوب محسن سعیدی کیا با نام مستعار مهراد جم می‌توانست به تنهایی طرفداران زیادی داشته باشد؛ اما وی به این حد راضی نبود و با تلفیق هنرنمایی‌های پرحاشیه خود در کنسرت‌هایش نیز توانست توجه بسیاری از دوستداران موسیقی را جلب کند و به حاشیه‌های کنسرت خود خیلی بهایی نداد.

حرف های مادر مهراد جم به دنیا جهانبخت

    عکس جنجالی/ آرتام دربغل مهراد جم 9

    دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

    عکس جنجالی/ آرتام دربغل مهراد جم 14

    با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

    اولین بار سال ۹۴ نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد. در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.