عکس حاشیه ساز دختر علی دایی در انگلیس / عکس

19:56 - 1400/09/25
دنیز دایی دختر اول علی دایی شهریار محبوب ایران است که هنوز دنیز دایی در سن نوجوانی خود به سر می برد اما چون دنیز دایی از کودکی در لندن بزرگ شده با آداب و قوانین اروپایی هم زندگی می کند.

دنیز دایی دختر اول علی دایی شهریار محبوب ایران است که هنوز دنیز دایی در سن نوجوانی خود به سر می برد اما چون دنیز دایی از کودکی در لندن بزرگ شده با آداب و قوانین اروپایی هم زندگی می کند. دنیز دایی همراه با مادرش مریم در انگلستان است و پدر خود را خیلی کم می بیند اما باز هم دنیز دایی همانند پدرش خفن و محبوبه.

عکس حاشیه ساز دختر علی دایی در انگلیس / عکس20

وی در اینستاگرام خود در این دو سه ماه اخیر 40 هزار دنبال کننده جذب کرده که دوست دار او هستند و از پست و استوری هایش استقبال می کنند.

عکس حاشیه ساز دختر علی دایی در انگلیس / عکس2

دنیز دایی زیاد نوشتن به فارسی رو بلد نیست به همین دلیل هر چیزی که بخواهد در کپشن بنویسد به انگلیسی می باشد که البته خیلی از کاربران متوجه آن نمی شوند! او از روزمرگی و گشت و گذار با دوستانش تصاویری انتشار می دهد، گاهی هم از رقص های حرفه ای که انجام داده ویدیو ثبت می کند. نوع پوشش و استایل این دختر زیبا خارجی طور است و اعتقادی به حجاب ندارد که آن هم بسته به سلیقه هر شخص است. در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید که بدون فیلتر های اینستایی و نچرال از خود پست کرد.

عکس حاشیه ساز دختر علی دایی در انگلیس / عکس18

عکس حاشیه ساز دختر علی دایی در انگلیس / عکس14