پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس

08:04 - 1400/09/25
الناز شاکردوست عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
پست-جنجالی-الناز-شاکردوست-غوغا-به‌پا-کرد؟-عکس-

پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس13

پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس14

الناز شاکردوست بازیگر جوان سینما و تئاتر است. الناز شاکردوست فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت. الناز شاکردوست در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد و خیلی زود به چهره‌ای محبوب در سینمای ایران تبدیل شد.

پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس4

عکس جدید الناز شاکردوست در فضای مجازی

الناز شاکردوست به تازگی عکس جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید عکس الناز شاکردوست را با عینک دودی میلیونی در کویر ببینید.

الناز شاکردوست در کپشن این پست نوشت: «کپشن با شما #ما_میمانیم»

پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس6

الناز شاکر دوست با نوید محمودی در کابل پلاک 10

الناز شاکردوست امسال با فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی نوید محمودی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی«کابل پلاک ۱۰ » به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید محمودی که در سکوت خبری آغاز شده بود اواخر مهر ماه به پایان رسیده است.

فیلم «کابل پلاک ۱۰» هم اکنون در مرحله فنی و پس تولید قرار دارد و سازندگان آن فرم شرکت در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را تکمیل کرده اند و تلاش دارند تا این فیلم را برای نمایش در جشنواره آماده کنند.

پست جنجالی الناز شاکردوست غوغا به‌پا کرد؟+ عکس7

« کابل پلاک ۱۰» مضمونی متفاوت نسبت به سایر فیلم های نوید محمودی دارد و در خلاصه فیلم آمده است: ثریا: لیلی جان چی رو نگاه میکنی؟ آدم که مردن خودشو تماشا نمیکنه.