بهاره رهنما

بهاره رهنما در تمنای دیده شدن / عکس

14:00 - 1400/09/24
بهاره خانوم رهنما که تقریباً هر روز با یک پست و استوری صفحه اینستاگرام خود را بروز می کند و یا از خودش و حاجی می گوید و یا کس یا چیزی را تبلیغ می کند. بهاره رهنما شعاری از خود ساخته دارد و آن هم "زنان مستقل شاد" است که به مرور بر روی مغز خانم های پیج استقلال و روی پای خود ایستادن را کار می کند.

بهاره خانوم رهنما که تقریباً هر روز با یک پست و استوری صفحه اینستاگرام خود را بروز می کند و یا از خودش و حاجی می گوید و یا کس یا چیزی را تبلیغ می کند. بهاره رهنما شعاری از خود ساخته دارد و آن هم "زنان مستقل شاد" است که به مرور بر روی مغز خانم های پیج استقلال و روی پای خود ایستادن را کار می کند.

بهاره این روزها در سینما و تلویزیون خیلی کم کار شده و آخرین کار تصویری که از بهاره دیدم حضور در فصل دوم عاشقانه منوچهر هادی بود که البته حضور خیلی پررنگی هم نداشت و فقط یک نقش فرعی بود.

بهاره رهنما در تمنای دیده شدن / عکس6

بهاره رهنما در نمایی از سریال عاشقانه

البته بهاره رهنما در این مدت یک حاشیه جدید هم داشت و آن هم شایعه جدایی و طلاق اش از حاجی بود. ماجرا از آنجا شروع شد که تولد بهاره بود و طبق انتظار صفحه اینستاگرام بهاره خانوم پر شد از عکس و استتوری و تولد بازی و حتی دختر بهاره هم از خارج برای تولد مادرش آمد اما از امیرخسرو خان هیچ خبری نبود به این مورد اضافه کنید که بهاره مدتی پیش تمام کسانی را که در اینستاگرام فالو می کرد را هم آنفالو کرد که یکی از این افراد شوهرش بود.

همزمانی این موارد در کنار هم باعث شد که این شایعه در فضای مجازی بپیچد که بهاره و امیر خسرو از هم جدا شدند اما به یکباره بهاره خانم عکسی از تولدش منتشر کرد از حاجی جونش هم رونمایی کرد.

بهاره رهنما در تمنای دیده شدن / عکس7

شایعه طلاق تمام شد اما دوباره شبکه های اجتماعی بهاره را مورد هجمه قرار دادند که با این قایم موشک بازی ها می خواسته اسمش دوباره برسر زبان ها بیوفتد و بعد از ماجرای لایو جنجالی در ترکیه و داستان دست و پا دار بودنش بار دیگر با شایعه طلاق در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد.

به هر روی به نظر می رسد بهاره و حاجی با یک سناریو مهندسی شده در صدد افزایش فالوور هستند و قصد دارند تا از طرقی تبلیغات اینستاگرام و البته معروف کردن برند لوازم آرایش حاجی کسب ثروت کنند.

بهاره خوشتیپ یا اَجق وجق؟!

بهاره رهنما خیلی کم پیش می آید که تیپ های معمولی و ساده بزند اما به جایش تا دلتان بخواهد استایل هایی رنگی و نه چندان جذاب دارد و مورد تمسخر و انتقاد کاربران قرار میگیرد.

بهاره رهنما در تمنای دیده شدن / عکس5

بهاره رهنما در تمنای دیده شدن / عکس4

غیرت حاجی نم کشید؟!

از نظر کاربران حاجی جان ظاهرا در ازدواج قبلی اش اعتقاد بیشتری داشته و حالا بهاره هر جور که بچرخه عین خیالش نیست. البته استایل و پوشش هر شخص به خودش مربوطه اما سلبریتی ها ظاهرا با هم مسابقه گذاشتند و هر کی که به خارج بره و کلاه نزاره و کوتاه و تنگ نپوشه از قافله عقب مونده!