نسرین مقانلو

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس

13:31 - 1400/09/24
نسرین مقانلو بازیگر با سابقه و معروف ایرانی است که صدایی خش دار و جذاب دارد و اتفاقا طرفداران زیادی هم دنبال کننده او هستند. وی از فعالین خفن اینستاگرام است که 2205 پست منتشر شده دارد.

نسرین مقانلو بازیگر با سابقه و معروف ایرانی است که صدایی خش دار و جذاب دارد و اتفاقا طرفداران زیادی هم دنبال کننده او هستند. وی از فعالین خفن اینستاگرام است که 2205 پست منتشر شده دارد.

نسرین مقانلو تا به حال در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته به خصوص در دهه هشتاد، اما مدتی می شود که بعد از سریال "دل" کمی از این فضا و عرصه دور شده که حالا یا انتخاب و خواسته خودش بوده و یا نداشتن پیشنهاد کاری. خانم بازیگر در حال حاضر بیش از 5 میلیون فالوور دارد که با توجه به لایک و کامنت هایش احتمالا بیشتر آن ها فیک باشند!

نسرین مقانلو علاقه بسیار زیادی به دوتا پسراش و شوهرش داره و عکس های بسیاری هم همراه با خانواده اش منتشر کرده است. خانم بازیگر یه تازگی تصاویری پست کرد و لوکیشن آن را تگزاس زد. نسرین خانم دائما در حال رفت و آمد به آمریکا هستند و سالیان سال هم آن جا زندگی کرده اند. در ادامه عکس های کریسمسی وی را مشاهده می کنید.

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس19

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس6

ناگفته نماند نسرین خانم در 99 درصد عکس هایش با موهای باز هستند که معلوم است این نوع آرایش مو را بسیار دوست دارند، البته مشخص است که ایشون همانند بسیاری از بازیگران اعتقادی به حجاب ندارند و تنها برای اینکه هنرمند هستند و ممنوع الکار نشوند چیزی بر روی سر می اندازند.

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس1

نسرین مقانلو: مردم دنیا مارو به چشم گشنه می بینند

اما مدتی پیش نسرین مقانلو صحبت هایی کرده بود که باعث انتقاد هایی از سوی کاربران نسبت به خود شد.

وی می گوید دوست ندارد مردم دنیا ایرانیان را گرسنه فرض کنند و گرانی و سختی برای ما بازیگران هم هست و شرایط وخیم برای همه ماست.

صحبت های نسرین مقانلو در رابطه با صف کشیدن برای مرغ با نظرات منفی بسیاری از کاربران مواجه شد و مردم در نظرات به این نکته اشاره کردند که ما هم اگر مجبور به این کار نباشیم علاقه ای به صف کشیدن برای یک مرغ نداریم و نیازی نیست شما یادآوری کنید که کار ما زشته یا نه!

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس2

کاربر دیگری نوشت: ما نگران شکم خالی زن و بچه مون هستیم تو نگران نگاه مردم دنیا به ما ؟! باید نگران باشی چون توی آمریکا زندگی می کنی و برات مهمه چطوری بهت نگاه کنند!

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس2

نسرین مقانلو پس از بازی در سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید اما قبل از آن هم فعالیت داشته است.

مادرش از بازیگران تئاتر قبل از انقلاب بود، یک خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند اول خانوادست، خواهرش در آمریکا و برادرش بیژن مقانلو سال هاست در تیم ملی تکواندو فعالیت میکند بواسطه حضور مادرش در تئاتر با این حرفه آشنا بود از 18 سالگی بطور حرفه ای تئاتر کار کرده است.

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس18نسرین مقانلو و مادرش

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس9نسرین مقانلو و برادرش

بیوگرافی خانم بازیگر

نسرین مقانلو زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. وی در سریال مختارنامه در نقش ناریة بنت سمرة بن جندب بازی کرده است.

کریسمس بازی نسرین مقانلو در تگزاس +عکس8