بهاره رهنما

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس

13:01 - 1400/09/24
بهاره رهنما بازیگر جنجالی که ظاهرا کم از حرف هایش در لایو ناسزا شنید حالا با انتشار تصویر بی حجاب خود و متنی ناجور بر سر زبان ها افتاد.

از این ها که بگذریم بهاره رهنما که تا همین چند روز پیش به خاطر حرف های ناجورش در لایو صدر اخبار بود حالا با انتشار تصویری در ترکیه و در حال خوشگذرانی با یه نیمچه حجاب، متنی بلند بالا در مورد "دقت در خرج کلمات" نوشت!

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس6

خانوم با دست و پا در کپشن این تصویر نوشت:

کلمات را با دقت خرج کنیم...

کلمه می‌تواند تو را مشتاق کند مثل: "دوستت دارم"

تو را ویران کند مثل: "از تو بیزارم"

تو را تلخ کند مثل: "خسته ام"

تو را سبز کند مثل: "خوشحالم"

تو را زیبا کند مثل: "سپاسگزارم"

تو را سست کند مثل: "نمی‌توانم"

تو را پیش ببرد مثل: "ایمان دارم"

تو را خاموش کند مثل: "شانس ندارم"

کلمه می‌تواند تو را آغاز کند مثل:

از همین لحظه شروع میکنم ،

از همین نقطه تغییر میکنم ،

از همین دم یک طرح نو میزنم ،

می توانم ، می خواهم ، می شود.

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس3

همین جملات بس بود تا صدای کاربران در بیاید و باز بهاره رهنما با هجمه خشم مردم روبرو شود. البته چند روزی میشه که میزان نظرات منفی در پست های این خانم کم شده و بیشتر قربون صدقه ها به چشم می آیند که این زیاد قابل باور نیست و به قول یکی از کاربران خانوم خانوما کامنتای منفی رو تا حدود زیادی پاک می کنه که البته باز هم مورد عنایت مردم قرار می گیره!

اما مورد دیگری هم هست اینکه بهاره چرا کامنتاشو نمیبنده؟ چون خانم سلبریتی کار و هدفش معروفیت بیشتر و در نتیجه پولدار تر شدن خودش و برند و حاجیشه پس از طریق اینستاگرام به راحتی این کارو انجام میده و سرویس اینستا هم که میبینه اینهمه شخص کامنت میخوره بیشتر نشونش میده و خانم چند دست و پا هم به خواستش میرسه!

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس19

ظاهرا خانم رهنما قید بازیگری را هم زده چون از وقتی که پایش به ترکیه باز شده پوشش و حجابش آنقدر آب رفته که میزان عقده درونی او را نشان داده.

ناگفته نماند خانم بازیگر دیگر نیازی به بازی در سینما و تلویزیون ندارد از راه دیگری کسب درآمد بالا دارد. اگر هم روزی روزگاری دلش برای بازی تنگ شد ظاهرا کاری با این گونه بازیگران ندارند و گشت و محدودیت تنها برای یک سری می باشد!

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس8

همانطور که گفتیم خانم بهاره رهنما تبلیغات فراوانی در پیجش دارد. وی دیگر از هر راه و روشی که فکرش را کنید وارد شده و هر چیز بیخودی هم تبلیغ کرده. به تازگی هم با انتشار تصویر یک کفش شیشه ای و تگ پیج و جمله ای ترغیب کننده معرفی زیرپوستی کرده است. در ادامه ان را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس6

و این هم نمونه ای دیگر از این تبلیغات که قطعا اگر شما هم از قبل بازیگر بودید و معروف و قید خیلی چیز ها را می زدید صد هیچ از بقیه جلوتر می افتادید و مثل خانم بهاره رهنما با دست و پا می شدید!

بهاره رهنما پرویی را تمام کرد + عکس3