یکتا ناصر 

تیپ خارجکی یکتا ناصر با آقا منوچ + عکس

12:03 - 1400/09/24
یکتا ناصر بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که دیگر خیلی وقت است او را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و کلاس خانم بازیگر بالا رفته و تنها در فیلم و یا سریال های شبکه خانگی آقای شوهر کارگردان ایفای نقش دارد.

یکتا ناصر بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که دیگر خیلی وقت است او را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و کلاس خانم بازیگر بالا رفته و تنها در فیلم و یا سریال های شبکه خانگی آقای شوهر کارگردان ایفای نقش دارد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان نسبتا جوان اما به نام سینماست که خیلی هم فعال می باشد و مدام پشت هم در حال ساخت کاری جدید است حتی اگر مثل سریال "دل" و "گیسو" چنگی به دل نزند!

وی در حال حاضر هم سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" را به نمایش گذاشته و باز هم همسر گرامی یعنی خانم یکتا ناصر از نقش های اصلی تشریف دارند.البته یکتا خانوم یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم حالا بماند که خانم بازیگر پای ثابت همه فیلم های شوهر کارگردانش است.

یکتا ناصر در اینستاگرام بیش از 1.2 میلیون فالوور دارد و تصاویر زیادی هم همراه با همسر و دخترش منتشر می کند. در ادامه نمونه ای از خوشگذرانی این خانواده با عینک های جور واجورشون تو کوه را مشاهده می کنید.

 تیپ خارجکی یکتا ناصر با آقا منوچ + عکس17

جریان آشنایی آقا و خانم هنرمند

یکتا ناصر درست یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" یعنی در سال 1394 با منوچهر های کارگردان این فیلم ازدواج کرد و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نمان مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

حالا پا ثابت تمام کار ها آقای کارگردان همسر است اما باید دید که نیسان آبی بعد از آن سریال های نه چندان جالب باعث آشتی منوچهر هادی با مخاطبان می شود یا نه.