صبا راد

صبا راد از دست رفت / خوانندگی خانم مجری در ملاء عام

15:44 - 1400/09/21
صبا راد مجری با استعداد صدا و سیما است که واقعا هم صبا راد در کار خود دوست داشتنی و معروف بود اما صبا راد پس از خداحافظی از تلویزیون حجابش کم کم آب رفته و حالا دیگر صبا راد به زور تیکه ای روسری و یا کلاه به سر دارد آن هم شاید برای حفظ آبرو باشد

صبا راد مجری با استعداد صدا و سیما است که واقعا هم صبا راد در کار خود دوست داشتنی و معروف بود اما صبا راد پس از خداحافظی از تلویزیون حجابش کم کم آب رفته و حالا دیگر صبا راد به زور تیکه ای روسری و یا کلاه به سر دارد آن هم شاید برای حفظ آبرو باشد وگرنه اینطور که معلوم است صبا راد علاقه ای به داشتن حجاب ایرانی ندارد.

صبا راد از آنجایی که صدای خوبی دارد و قبلا هم سابقه همخوانی با همسرش و رادیو و... داشته حالا نمی تواند تنها در خانه بنشیند و بی هیچ فعالیتی زندگی خود را بگذراند. وی مدتی پیش مستر کلاس گذاشته بود حالا هم همخوانی به طور مستقیم در آهنگ همسرش مانی رهنما را تجربه کرد. ظاهرا صبا خانم کیلومتر ها با صبای مجری فاصله پیدا کرده و حالا هم برای خود بلاگری شاخ شده و هم خواننده!

صبا راد از دست رفت / خوانندگی خانم مجری در ملاء عام 13

او که سال ها پیش با مقنعه جلو دوربین تلویزیون ظاهر میشد حالا با تیپ هایی تنگ و نه چندان جالب برای جذب فالوور جلوی دوربین گوشی می آید و آواز می خواند!

خانم مجری در کپشن این پست نوشت:

ماه و پلنگ منتشر شد…اولین تجربه همخوانی من با تیمی عزیزومحترمراستش افتخار همکاری با مانی جانم رو بارها در عرصه های مختلف داشتم اما این بار بقدری این تجربه متفاوت بود که تا همیشه در قلبم روشن و زیبا می مونه بینهایت ممنونم از حمایت و همراهی شما که به من افتخار می دید و صدای منو می شنوید امیدوارم دوست داشته باشین

صبا راد از دست رفت / خوانندگی خانم مجری در ملاء عام 8

صبا راد از دست رفت / خوانندگی خانم مجری در ملاء عام 3