فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم

01:58 - 1400/09/20
صبا راد مجری سابق ایرانی است که حالا تبدیل به شاخ مجازی شده اینبار خواننده هم می شود و همراه با آقای شوهر قرار است بخواند!
فخر-فروشی-جدید-صبا-راد-هدیه-لاکچری-شوهرش--عکس-فیلم-

فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم11

صبا راد مجری معروف برنامه "به خانه بر می گردیم" می باشد صبا راد مدتی به همراه همسرش مانی رهنما در ترکیه ساکن بودصبا راد مدتی است که به ایران برگشته و تبدیل به یک شاخ مجازی و بلاگر خفن شده.صبا راد مدتی مجری برنامه به خانه بر میگردیم بوده است صبا راد گوینده و تهیه کننده رادیو بوده است

  • صبا خانم از طریق به نمایش گذاشتن خود و زندگی لاکچر اش جذب فالوور می کند، حالا از لباس خواب بگیر تا قرآن و هر چیز دیگری را تبلیغ کرده و درآمدی بالا کسب می کند!

    صبا راد صدای خوبی دارد و هنوز هم خیلی ها هستند که نوع صحبتش را دوست دارند اما با راهی که در پیش گرفته دیگر آن محبوبیت قبل را ندارد. البته صبا خانم ان وقت ها در صدا و سیما آب نمیدید وگرنه شناگر خوبی بود. خانم مجری حالا 750 هزار نبال کننده دارد و عکس و استوری های زیادی از خود با لباس های جذب خانگی و حجاب نیم بند منتشر می کند.

    فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم6

    تولید محتوا یا فخرفروشی؟!

    صبا راد ابتدا پیجش را با آموزش های آشپزی شروع کرد تا آن را بالا ببرد اما دید نه با این چیزها فالوور جذب نمیشه و کم کم دست به کار شد و با روزمرگی اش را گذاشت. بعد هم کافه گردی و خورد و خوراک های لاکچری، حالا هم از هر چیزی که فکرش را کنید تولد محتوا می کنه و سر کاربرو گرم نگه میداره!

    در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که آقای شوهر براش دوچرخه خریده و ده تا استوری ازش گذاشته.

    فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم2

    ژست های زشت و زننده خانم مجری با شوهرش!

    صبا راد مدتی پیش هم به مناسبت جشن تولد همسرش تصاویری را منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد. این عکس ها با ژست هایی نه چندان جالب و نامتعارف بود که بیشتر حالاتی اروتیک داشت.

    ظاهرا خانم شاخ مجازی دیگر حد و مرزی ندارد و برای پول و فالوور هر کار به دور از شخصیتی را انجام می دهد. در اامه ابتدا عکس ها را مشاهده می کند و بعد هم ویدیویی از حرف های خانم مجری در این رابطه.

    فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم10

    چرا صبا راد در اینستاگرام فعال است؟

    صبا راد برای مدت زیادی مجری تلویزیون و رادیو بوده و برای او سخت است که حالا که فعالیتی در صدا و سیما ندارد (برخی می گویند ممنوع الکار شده و برخی دیگر نیز می گویند برای همیشه اخراج شده است) بدون مخاطب و دیده شدن زندگی کند.

    به همین دلیل به سمت اینستاگرام آمده تا در اینستاگرام با مخاطبان و مردم ارتباط داشته باشد. (نکته جالب اینجاست که فالوورهای او در اینستاگرام اکثرا مربوط به زمانی است که هنوز مهاجرت نکرده بود و همان صبای راد محجبه در تلویزیون با رفتار متفاوت را به یاد دارند) به همین دلیل مدل جدید او را زیاد نمی پسندند.

    فخر فروشی جدید صبا راد با هدیه لاکچری شوهرش / شورشو در آورده+ فیلم12