ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه

21:57 - 1400/09/14
دنیا جهانبخت با نتشار استوری از رفتن مهراد گلایه کرد و نوشت امیدوارم در آینده آرتام منو گناهکار ندونه
ازدواج-مجدد-دنیا-جهانبخت--امیدوارم-آرتام-منو-گناهکار-ندونه-

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه5

دنیا جهانبخت که چند هفته ای مادر شده و پسرش آرتام را به دنیا آورده با وجود آنکه ثروت زیادی از طریق سایت شرط بندی و تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده اما به نظر بعد از اینکه مهراد جم او را ترک کرد به ایران برگشت هنوز نتوانست از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی برگردد و دچار افسردگی شده است.

مهراد جم حدود یک ماه قبل از تاریخ زایمان دنیا و بچه اش را رها کرد و به ایران برگشت و بعد از اینکه فرزندش هم دنیا آمد هیچ واکنش نشان نداده و کاملا در سکوت است. اما اوضاع برای دنیا جهانبخت کاملا متفاوت است او که به گفته خودش موقع رفتن حتی به پای مهراد افتاد و از او التماس کرد که نرود بعد از تولد فرزندش سعی کرد قوی باشد و مهراد را فراموش کند اما به نظر می رسد خیلی موفق نبود.

دنیا جهانبخت روز گذشته استوری منتشر کرد و نوشت: فکر کنم پدر بچه ی من تنها پدری توی دنیاست که با اومدن بچه اش هیچ حسی نداشت.... نمی دونم چه چیز با ارزشی تری تو رو از بچه ات جدا کرده!! فقط امیدوارم اونقدر مهم و بزرگ باشه که او دنیا بتونی پاسخگو باشی!

البته روی سخن دنیا فقط مهراد نبود او خطاب به مسعود جهانی هم نوشت: تو هم گناهکارترینی! شنیدم که اونجا چه خبره!

متاسفم برای مادرت که انسان بودن را بهت یاد نداده... و شما پدربزرگ پسرم که شرمم میاد اسمتونو بیارم تو هم گناهکارترینی....

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه0

دنیا در ادامه نوشت: چند شب پیش شوهر دوست صمیمیم آرتامو بغل کرد اولین مردی بود که آرتام رفت توی بغلش و قشنگ دیدم که حسش یه جور دیگه شد! انگار واسش تازگی داشت دستا و ریشا و صدای مردونه خوشحال بود انگار! امیدوارم در آینده آرتام بتونه با این قضیه کنار بیاد و گناهکار ندونه منو در آینده!

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه20

آرتام شبیه کیست؟ دنیا یا مهراد؟

دنیا در چندی پیش هم پیام مادر مهراد را در استوری خود منتشر کرده بود که درباره شکل و شمایل نوه اش اظهار نظر کرده بود.

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه20

مهراد جم در کنار پدر و مادرش

طبق استوری ادعایی دنیا مادر مهراد خطاب به او نوشت: آرتام اصلا شبیه بچگی های مهراد نیست و انگار به خود دنیا رفته و اصلا ابرو نداره....البته ننه مهراد به دماغ آقا آرتام هم گیر داد و گفت به نظر بینی بزرگی داره....

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه14

البته اظهارنظرهای مادر مهراد درباره نوه اش به مذاق دنیا خوش نیامد و او هم در جواب نوشت: خداروشکر که بچه هیچ چیش به شما نرفته.

حالا ببینید از این بچه دماغ بزرگ و کم ابرو چی میسازم که امثال تو یه ذره خجالت بکشید.

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

ازدواج مجدد دنیا جهانبخت / امیدوارم آرتام منو گناهکار ندونه4