نازنین بیاتی

لباس گرون قیمت نازنین بیاتی / عکس

19:30 - 1400/09/10
نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران است. نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون است. نازنین بیاتی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد .

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران است. نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون است. نازنین بیاتی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد . نازنین بیاتی مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی بازیگر فیلم های پر فروشی مانند آینه بغل می باشد.

لباس گرون قیمت نازنین بیاتی / عکس0

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

لباس گرون قیمت نازنین بیاتی / عکس11

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

نازنین بیاتی در سال 91 طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگودر سریال عروسکی شکرستان بود.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

علاقه مندی های نازنین بیاتی

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

لباس گرون قیمت نازنین بیاتی / عکس18

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

لباس گرون قیمت نازنین بیاتی / عکس19

فیلم های سینمایی نازنین بیاتی

1392 ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

1392 فرشته ها با هم می آیند

1392 مردن به وقت شهریور

1393رخ دیوانه

1393 طعم شیرین خیال

1395 هنوز نه (فیلم کوتاه)

1396آینه بغل

1396 مغزهای کوچک زنگ زده

1397زعفرانیه 14 تیر

1397 دینامیت

1398 سگ بند

1398 عروسی مردم

1396 گلشیفته

تئاتر های نازنین بیاتی

خانه ای در انتهای خیابان بهار

دی روز (یک دقیقه سکوت)

نمایش موزیکال عروس مردگان

خروس لاری

کنسرت نمایش خالی از شب خالی از تو