سارا و نیکا

فیلم عجیب از سارا و نیکا + تصاویر

16:20 - 1400/09/10
سارا و نیکا دوقلوهای نوجوانی هستند که هر چه بزرگ تر می شوند زیبا تر و جذاب تر میشوند. اما در این میان این دو خواهر به دلیل معروفیتی که پیدا کرده اند کمی جلوتر از سنشان می روند

سارا و نیکا دوقلوهای نوجوانی هستند که هر چه بزرگ تر می شوند زیبا تر و جذاب تر میشوند. اما در این میان این دو خواهر به دلیل معروفیتی که پیدا کرده اند کمی جلوتر از سنشان می روند و با میکاپ های نه چندان نچرال که چهره شان را بزرگ تر می کند و عشوه هایی که در فیلم و عکس های منتشر شده دارند، توانسته اند کاربران زیادی را در فضای مجازی و اینستاگرام جذب کنند.

فیلم عجیب از سارا و نیکا + تصاویر12

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

فیلم عجیب از سارا و نیکا + تصاویر19سارا و نیکا و مادرشان

خانواده و مهاجرت خواهران معروف تلوزیون

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

فیلم عجیب از سارا و نیکا + تصاویر9نیکا فرقانی

فیلم عجیب از سارا و نیکا + تصاویر10سارا فرقانی