شغل عجیب و باورنکردنی مادر هومن سیدی ؟ + عکس

12:34 - 1400/09/10
هومن سیدی یکی از محبوب ترین بازیگران میان مردم است. زندگی جالب این بازیگر و روحیه نظامی مادر هومن سیدی برای مردم جذاب بوده است.
شغل-عجیب-باورنکردنی-مادر-هومن-سیدی-

شغل عجیب و باورنکردنی مادر هومن سیدی ؟ + عکس7

هومن سیدی برای اولین بار با آزاده صمدی بازیگر معروف ازدواج کرد. هومن سیدی از بازیگران و کارگردانان به نام سینمای ایران است. هومن سیدی اخیرا با کارگردانی سریال نمایش خانگی قورباغه کولاک کرد. هومن سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد . هومن سیدی از مادرش روحیه نظامی را به ارث برده است.

شغل عجیب و باورنکردنی مادر هومن سیدی ؟ + عکس14

هومن سیدی بدون تردید از درخشان‌ترین استعدادهای سینمای ماست متولد ۱۳۵۹ در رشت که با سریال «راه بی پایان» ساخته همایون اسعدیان در سال ۸۵ به عنوان بازیگر گام به عرصه گذاشت و با زوج خود در همان سریال - آزاده صمدی- ازدواج کرد .

سیدی از ابتدا سودای بازیگری نداشت و برای فیلم سازی آمده بود و با آفریقا و ۱۳ ثابت کرد چقدر سینمایی متفاوت با بقیه دارد . سینمایی که با قورباغه و مغزهای کوچک زنگ زده جای خود را باز کرد ....

برادر هومن «هامون» نیز بازیگر شده و در سریال افرا درخشید . آنها یک برادر دیگر به اسم حامد نیز دارند. اما در مورد هومن سیدی خیلی ها نمی دانند که پدر و مادر این ستاره هر دو کارمند بازنشسته هستند و کماکان در گیلان زندگی می کنند . در خانواده سیدی ها زن سالاری کامل حاکم است ، چرا که مادرش سرهنگ بازنشسته نیروی دریایی است و آنقدر نظم و انضباط نظامی را در خانه حکمفرما کرده که هنوز هم پسرانش بدون اجازه او جرات آب خوردن هم ندارند!

و در نقطه مقابل پدرش که یک فرهنگی است اصلاً اهل دخالت در امور منزل و تربیت بچه ها نبوده و نیست !

کسانی که با هومن سیدی کار کرده اند از نظم و انضباط و روحیه نظامی او سرکار می گویند که به طور کامل از مادرش به ارث برده است !