مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند + فیلم

12:05 - 1400/09/10
مهرداد میناوند فقید، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که متولد نهم آذر ماه بود، در همین روز هم ازدواج کرد.به تازگی آرش ظلی پور مجری تلویزیون، فیلمی از مهرداد میناوند در فضای مجازی منتشر کرده است. میناوند سال گذشته در حالی که چند ماه از ازدواجش می‌گذشت، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
فیلم-لو-رفته-ازدواج-مهرداد-میناوند--فیلم-

مهرداد میناوند فقید، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که متولد نهم آذر ماه بود، در همین روز هم ازدواج کرد.

به تازگی آرش ظلی پور مجری تلویزیون، فیلمی از مهرداد میناوند در فضای مجازی منتشر کرده است. میناوند سال گذشته در حالی که چند ماه از ازدواجش می‌گذشت، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. حالا آرش ظلی‌پور بخش‌هایی از صحبت‌های میناوند در مراسم ازدواجش را با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. نام پدر مهرداد میناوند عبدالحسین است. همچنین مرحوم میناوند فرزندی به نام آریا دارد که در کشور اتریش زندگی می کند.

ازدواج مهرداد میناوند + فیلم12

سوابق فوتبال باشگاهی

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.

دوران ملی

مهرداد میناوند در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زده‌است.

ازدواج مهرداد میناوند + فیلم0

ابتلا به بیماری کووید-۱۹

میناوند در تاریخ دوم بهمن ماه ۹۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله تهران اینتوبه شد و به دستگاه ونتیلاتور وصل شد. دلیل این اتفاق ابتلای او به ویروس کرونا اعلام شد که ابتدا گفته می شد ۸۰ درصد ریه اش را درگیر کرده است.

درگذشت

مهرداد میناوند در تاریخ هشت بهمن ماه سال ۹۹ به دلیل درگیری بیش از نود درصدی ریه به ویروس کرونا درگذشت.