الناز حبیبی در خانه میلیاردی اش + فیلم

10:08 - 1400/09/10
الناز حبیبی بازیگر مطرح و جوان اما ریز نقش سینما و تلوزیون است. الناز حبیبی در اینستاگرام 2.5 میلیون فالوور نیز دارد اما از دسته بازیگران کم حاشیه فضای مجازی است. الناز حبیبی فیلمی از خود منتشر کرد که در خانه ای مجلل در حال ورزش است. در ادامه این فیلم انگیزشی اما کمی عجیب را مشاهده می کنید.

الناز حبیبی بازیگر مطرح و جوان اما ریز نقش سینما و تلوزیون است. الناز حبیبی در اینستاگرام 2.5 میلیون فالوور نیز دارد اما از دسته بازیگران کم حاشیه فضای مجازی است. الناز حبیبی فیلمی از خود منتشر کرد که در خانه ای مجلل در حال ورزش است. در ادامه این فیلم انگیزشی اما کمی عجیب را مشاهده می کنید.

بیوگرافی الناز حبیبی:

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.در یک خانواده با 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می باشد، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

الناز حبیبی در خانه میلیاردی اش + فیلم14

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم و مهریه را هم واگذار به خانواده هایمان کردیم.

الناز حبیبی در خانه میلیاردی اش + فیلم14الناز حبیبی و همسرش

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی در خانه میلیاردی اش + فیلم16

الناز حبیبی در خانه میلیاردی اش + فیلم7