سارا و نیکا

عکس باورنکردنی از سارا و نیکا / عکس

11:17 - 1400/09/09
سارا و نیکا عکسی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این خواهران دوقلو در این عکس همراه 2 پسر هستند و حرکات نامتعارفی از آنها دیده می‌شود.

حاشیه جدید سارا و نیکا در فضای مجازی

سارا و نیکا عکسی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این خواهران دوقلو در این عکس همراه 2 پسر هستند و حرکات نامتعارفی از آنها دیده می‌شود.

شوهر سوم گلشیفته فراهانی + تصاویر 2 نفره

عکس باورنکردنی از سارا و نیکا / عکس3

شروع بازیگری سارا و نیکا

در سال 1384 وقتی تنها 8 ماه داشتند، برای فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس معرفی شدند و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفتند.

در سال 1390 این دوقلوهای 7 ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید اش می گشت معرفی شدند. به این ترتیب حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) تایید شد و این خواهران توانستند با سریال پایتخت اولین بار وارد قاب تلویزیون شوند.

عکس باورنکردنی از سارا و نیکا / عکس10

شهرت این دوقلوها از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز 1393 کم کم شروع شد و حالا در نقش سارا و نیکی فرزندان نقی معمولی مشهور هستند

پدر سارا و نیکا به مدت 15 سال در لیگ جوانان فوتبال و در تیم های عقاب و راه آهن بازی می کرد تا اینکه به خاطر حادثه ای دیگر نتوانست ادامه دهد

مهاجرت سارا و نیکا به سوئد

خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال 1392 به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهد

مادر خواهران دوقلو می‌گوید: راستش با خانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هر سال که سریال پایتخت ساخته می‌شود، سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و تمایلی به حضور آنها در آثار دیگری نداریم.

مادر سارا و نیکا ادامه داد: فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در سریال پایتخت برایشان کافی است.

سارا و نیکا درباره بازی در سریال پایتخت می گویند: خیلی ها می‌گفتند چرا آنقدر کم دیالوگ می‌گویید، آخر دیالوگ ها که دست ما نیست، نمی توانیم در این مورد کاری کنیم و تصمیم با نویسندگان است.

البته در بین این انتقاد ها یکی نوشته بود این دو بچه به خاطر اینکه در یک شهر کوچک بزرگ شدند و پدر و مادر ساده ای دارند، پس باید هم همین قدر کم حرف باشند.