رفتار جگر سوز مهراد جم برای دنیا جهانبخت + فیلم

10:09 - 1400/09/08
اخیرا فیلم هایی از مهراد جم و دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شده که مربوط به قبل از جدایی این زوج بوده است.
رفتار-جگر-سوز-مهراد-جم-

رفتار جگر سوز مهراد جم برای دنیا جهانبخت + فیلم8

مهراد جم از خوانندگان پرحاشیه است. مهراد جم همسرش ، دنیا جهانبخت را در دوران بارداری رها کرد. حاشیه های مهراد جم و عدم واکنش او به تولد فرزندش همه را شوکه کرد. مهراد جم با ازدواج با دنیا جهانبخت معروفیت و ثروت می خواست و پس از آن که خواسته اش را بدست آورد او را رها کرد. مهراد جم به تولد فرزندش واکنشی نشان نداده است.

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند.

در فیلمی که اخیرا از این دو منتشر شده است مهراد جم برای دنیا جهانبخت غذا پخته است و دنیا جهانبخت از او تقدیر می کند. این فیلم مربوط به پیش از جدایی آن دو بوده است.

حرف های مادر مهراد جم به دنیا جهانبخت

    رفتار جگر سوز مهراد جم برای دنیا جهانبخت + فیلم15

    نام اصلی دنیا جهانبخت چیست؟

    دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

    رفتار جگر سوز مهراد جم برای دنیا جهانبخت + فیلم0

    دنیا جهانبخت در راه آمریکا

    با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

    رفتار جگر سوز مهراد جم برای دنیا جهانبخت + فیلم19

    اولین بار سال ۹۴ نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد. در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.