واکنش جالب شبنم قلی‌خانی از دیدن تصویر خودش در سریال مریم مقدس+ عکش

09:56 - 1400/09/08
شبنم قلی‌خانی با دیدن تصویری از خودش در سریال «مریم مقدس»، اثری که او در سال 1379 و سن 18 سالگی بازی کرد از خاطراتش گفت.
واکنش-جالب-شبنم-قلی‌خانی-دیدن-تصویر-خودش-سریال-مریم-مقدس-عکش-

واکنش جالب شبنم قلی‌خانی از دیدن تصویر خودش در سریال مریم مقدس+ عکش7

شبنم قلی‌خانی از سلبریتی های خوشنام ایران است. شبنم قلی‌خانی در دنیای نویسندگی و کارگردانی هم وارد شده است. شبنم قلی‌خانی در سریال «مریم مقدس» ایفای نقش کرده است. شبنم قلی‌خانی در این سریال پربیننده در نقش حضرت مریم ظاهر شد. در یک برنامه تلویزیونی شبنم قلی‌خانی از دیدن تصویر خود در این سریال شوکه شد.

شبنم قلی‌خانی مهمان برنامه «سریالیست»

شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی شده بود.

او در ابتدای این برنامه با اشاره به سابقه دوستی دیرینه‌اش با پدرام کریمی از دوران دانشجویی، هنگام دیدن عکسی از خود در نقش مریم مقدس در سریالی به همین نام، گفت: «چقدر بچه بوده‌ام. ۱۸ سالم بود.»

واکنش جالب شبنم قلی‌خانی از دیدن تصویر خودش در سریال مریم مقدس+ عکش12

کریمی هم اضافه کرد: «خاطرم هست وقتی خانم قلی‌خانی قرار بود این نقش را بازی کنند ما در کلاس می‌گفتیم چه‌طور این کار را انجام خواهند داد چون بسیار خجالتی و محجوب بودند.» قلی‌خانی ادامه داد: «البته الان هم خجالتی‌ام و تنها جایی که خجالتی نیستم، جلوی دوربین است.»

جزئیات سریال «مریم مقدس»

«مریم مقدس» فیلمی به کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی محمدسعید بهمن‌پور بود که در سال ۱۳۷۹ منتشر شد. در این فیلم بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداختند و شبنم قلی‌خانی در نقش مریم، مادر حضرت عیسی(ع) بازی کرد. بازنویسی فیلمنامه این مجموعه را حسین پناهی و حسین نوری بر عهده داشتند.