سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر شیک

01:23 - 1400/09/05
سیما خضرآبادی بازیگر زیبا و محبوب ایرانی است که در این عکس او را در جشنواره حافظ مشاهده می کنید.سیما خضرآبادی یکی از بازیگران زیبای  محبوب ایرانی است. سیما خضرآبادی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر سیما خضرآبادی سهیل تیرگپ می باشد. و در این عکس استایل شیک و خاص سیما  خضرآبادی را در جشنواره حافظ مشاهده می کنید.
سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی بازیگر زیبا و محبوب ایرانی است که در این عکس او را در جشنواره حافظ مشاهده می کنید.

سیما خضرآبادی کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر شیک6

سیما خضرآبادی یکی از بازیگران زیبای محبوب ایرانی است. سیما خضرآبادی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر سیما خضرآبادی سهیل تیرگپ می باشد. و در این عکس استایل شیک و خاص سیما خضرآبادی را در جشنواره حافظ مشاهده می کنید.

سیما خضرآبادی کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر شیک5

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

خانواده سیما خضرآبادی

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

سرسختی ها پدر سیما خضرآبادی

دانش آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می خورد ، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

اولین فعالیت هنری سیما خضرآبادی

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد.