لیندا کیانی

این عکس چهره واقعی لیندا کیانی را برملا کرد + عکس

01:16 - 1400/09/05
 لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و 4 برادر است. لیندا کیانی بازیگر مطرح و خوش چهره در اینستاگرامش تصویری را از خود با چهره ای متفاوت و بدون آرایش به اشتراک گذاشت.

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و 4 برادر است. لیندا کیانی بازیگر مطرح و خوش چهره در اینستاگرامش تصویری را از خود با چهره ای متفاوت و بدون آرایش به اشتراک گذاشت.

این عکس چهره واقعی لیندا کیانی را برملا کرد + عکس19

اتفاق وحشتناکی که برای “لیندا کیانی” افتاد!

لیندا کیانی بازیگر بی حاشیه که اخیرا هم ازدواج کرده است در برنامه خندوانه ماجرای روزهای بمباران در آبادان و بند آمدن زبانش را تعریف کرد.

خانواده لیندا کیانی در پی آغاز جنگ تحمیلی مجبور به مهاجرت از آبادان به تهران شدند. او در دوران دبستان در تهران نیز شاهد جنایت دیگری از دشمن بعثی بود.

او در این باره می‌گوید: «در دوران دبستان روبه‌روی مدرسه ما را بمب زدند که بر اثر آن مدتی لال شدم. برای اینکه بازی با دخترخاله‌ام حالم را بهتر کند به خانه آنها در آریاشهر رفتیم. همان روز برق آلستوم را زدند. پشت پنجره بازی می‌کردیم که با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم. خوب یادم است که آن روزها چه اتفاقاتی می‌افتاد.»

لیندا کیانی درباره اخلاق خود بیان کرد:حسادت در من خیلی کم است و خیلی رو راست هستم. به نظرم باید با سیاست‌تر زندگی کنم؛ یک جا‌هایی باید زیرکی بیشتری داشته باشم.

خانم کیانی درباره تحصیل در رشته فلسفه گفت: همیشه یکسری سوال داشتم و کسی پاسخگوی آنها نبود؛ یادم است کلاس چهارم ابتدایی بودم خواهر دوستم گفت هر جوابی در زندگی بخواهی به دست بیاوری باید فلسفه بخوانی! به همین دلیل با پشتکار بسیار فلسفه خواندم.

در بخشی از برنامه درباره مادرش گفت: تمام زندگی من مادرم است. اگر بداخلاقی می‌کنم خودش می‌داند که با تمام وجودم خیلی دوستش دارم.

این عکس چهره واقعی لیندا کیانی را برملا کرد + عکس7

بیوگرافی و زندگینامه لیندا کیانی

نام:لیندا

نام خانوادگی:کیانی

تاریخ تولد:1359/6/23

محل تولد:آبادان

تحصیلات:فوق لیسانس فلسفه

این عکس چهره واقعی لیندا کیانی را برملا کرد + عکس9

زندگی نامه لیندا کیانی

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.

او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

این عکس چهره واقعی لیندا کیانی را برملا کرد + عکس2

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.