محمدرضا گلزار

حرکت جنجالی محمدرضا گلزار در گرانترین بوتیک دنیا + فیلم

08:00 - 1400/09/05
محمدرضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمدرضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمدرضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است. محمدرضا گلزار حرکت نمایشی جالبی را با توپ انجام می دهد.

محمدرضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمدرضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمدرضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است. محمدرضا گلزار حرکت نمایشی جالبی را با توپ انجام می دهد.

محمدرضا گلزار وقتی به آمریکا سفر کرده بود در گرانترین بوتیک دنیا با یک توپ در دست حرکتی حرفه ای زد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

ولی ظاهرا او این حرکت را خیلی تکرار می کند و حتی ویدیوهایی از او موجود است که سالها پیش هم این حرکات را می زده است. او یک بازیکن حرفه ای والیبال است که وقت قابل توجهی از خودش را به وررش اختصاص می دهد.

هواداری بی نظیر دهه نودی ها و دختران کم سن از ستاره دهه هشتادی سینمای ایران باعث تعجب و واکنش روانشناسان ایرانی شده است که اوج آن را در ویدیو چند مدت پیش که دخترهای کم سن برای او گریه می کردند را می توان دید. نمی خواهیم جمع بسته باشیم ولی این یک واقعیت است که محمدرضا گلزار در میان زیر 18 ساله های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. خیلی از طرفداران او که در تجمعات دیده می شوند زیر 18 سال سن دارند و حتی دهه نودی هستند ! به گفته روانشناسان دوره نوجوانی دوره فوران احساسات و وابستگی های عاطفی مقطعی است. وابستگی هایی که بعضا با تعصب همراه اند و با چسباندن پوستر آن سلبریتی به روی دیوار، دنبال کردن صفحات مجازی او، حضور در اکران فیلم ها و یا کنسرت ها و یا مسابقات او و ... نمایان می شود. احساساتی که لازم است والدین آنها را پذیرفته و با نوجوان خود همراهی کنند. این روانشناس بالینی کودک و نوجوان معتقد است که انقلابی، هیجانی و طوفانی فکر کردن در دوران نوجوانی و پیروی کردن از چیزی بدون هیچ منطق منجر به این می شود که بعضا نوجوانان شیفته و وابسته یک سلبریتی شوند چراکه بدون وجود دلایل منطقی، تعصبی فکر کردن درباره یک امر ویژگی دوران نوجوانی است. درواقع علیرغم وجود احساسات زیاد در دوران نوجوانی، منطقی برای پشتوانه آن وجود ندارد.

وقتی محمدرضا گلزار فاز نصیحت برمی دارد

می گوید تلاش کرده تا پولدار شده و مردم را به تلاش دعوت می کند : محمدرضا گلزار استوری ها و فیلم های زیادی برای نصیحت کردن مردم به تلاش کردن برای رسیدن به اهدافشان ارسال می کند ولی اکثر مردم می گویند تو زحمتی نکشیده ای و همه چیز اتفاقی برای تو رقم خورده است. او در جدیدترین متنی که درباره سختی های زندگی اش کشیده آورده است : سنگ ، بسیار است برای پاهایی که به دویدن در مسیرهای سخت ،عادت دارند ، برای آدم هایی که به اندازه ی کافی قوی اند ؛ چرا که خودشان را باور دارند . مشکل اینجاست که آنان که ندویدند و نرسیدند و کلافه شده اند از نشستن ؛ برای ایستاده ها سنگ می ریزند ! مشکل اینجاست که آدم های ساکن ، پای آدم های درعبور را می گیرند ، چون چشمان راکدشان به تماشای دویدن عادت ندارد ! مشکل اینجاست که آدم ها به جای سرکوب ضعف هایشان ، تسلیم می شوند ، به آسایشِ تسلیم؛ عادت می کنند و از یک جایی به بعد ،حتی تابِ دیدنِ موفقیت آنان که در سخت ترین شرایط ایستادند و ادامه دادند و تسلیم نشدند را ندارند ! آنان که نشسته اند ، رنجِ عبور را نمی فهمند ، و نمی دانند کسانی که امروز روی قله ای ایستاده اند ، چند بار در مسیرِ صعود ، زخمی شدند ، چند بار زمین خوردند و چند بار در نهایتِ خستگی ادامه دادند ،