سارا و نیکا

سارا و نیکا دخنرای ایرانی رو با خاک یکسان کردن + فیلم

08:31 - 1400/09/04
واکنش سارا و نیکا به درخواست مردم برای انجام عمل زیبایی روی صورتشان و کنایه به عمل کردن هایی که در ایران مد شده است.البته ما نمی گوییم که سارا و نیکا نیاز به عمل زیبایی دارند و ... برعکس اصلا نیاز به عمل زیبایی ندارند اما این نکته را هم بگوییم که سارا و نیکا در لایو ها و عکس هایشان از افکت ها و فیلترهای اینستاگرامی استفاده می کنند و این ظاهری که اخیرا از آنها دیده می شود واقعی نیست

واکنش سارا و نیکا به درخواست مردم برای انجام عمل زیبایی روی صورتشان و کنایه به عمل کردن هایی که در ایران مد شده است.

البته ما نمی گوییم که سارا و نیکا نیاز به عمل زیبایی دارند و ... برعکس اصلا نیاز به عمل زیبایی ندارند اما این نکته را هم بگوییم که سارا و نیکا در لایو ها و عکس هایشان از افکت ها و فیلترهای اینستاگرامی استفاده می کنند و این ظاهری که اخیرا از آنها دیده می شود واقعی نیست و اگر تصویر الانشان را با مثلا دو سال پیش مقایسه کنید متوجه این تغییر ناگهانی و استفاده از متدهای پیشرفته عکاسی برای تغییر در صورت قابل درک است.

سارا و نیکا دخنرای ایرانی رو با خاک یکسان کردن + فیلم19

مصاحبه جنجالی سارا و نیکا با یک مجری زن

مدتی پیش سارا و نیکا فرقانی در جریان یک برنامه اینترنتی داخلی مصاحبه ای را با یک مجری زن داشتند که سوالات بی ربط و کاملا خصوصی و البته +18 این مجری زن سوژه رسانه ها و مورد انتقاد مردم قرار گرفت. این مجری زن درباره انتخاب پسران و رابطه دوستی با آنها از سارا و نیکا سوال می پرسید که با توجه به سن کم سارا و نیکا و البته طرفدارانشان که همگی زیر 18 هستند واقعا طرح چنین سوالاتی نیاز به ورود قاطع دستگاه های نظارتی و برخورد با عوامل آن برنامه را داشت.